Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › windsurfing på Mallis
-
windsurfing på Mallis
Publicerad av anonym-anvandare på 3 oktober, 2001 vid 16:15Ska till Mallorca nästa vecka och måste ta tillfället i akt och windsurfa. Någon som har tips om BRA strand?
– Haga Park Rules!anonym-anvandare svarade 23 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
kolla senaste tyska surf!!
Reportage om just mallorca! -
Was ist denn dass?? Auf schwedish bitte!!
Är det http://www.surf.de du tänker på eller? Rörig sida bara på tyska. Det blev för svårt. 🙂 -
När åker du?
Jag sticker dit nästa lördag!
Mejla gärna om du hittar några bra spots!MVH/// Zorlac
zorlac@swipnet.se -
på norra delen av ön så finns det en ganska stor strand mer åt öster och en mindre brevid mer åt väster. guiden sa att det var på den västra alla vindsurfare var. jag var inte där när det blåste på den stranden, men den som låg mer åt öster var grym när det blåste, även fast jag inte surfade men det såg grymt bra ut det var väldigt stora vågor, största jag har sett nästan, men jag har inte så stor erfarenhet av stora vågor. för de som surfade var det väldigt bra där tror jag. de blev väldigt röda i ögonen bara på grund av att det är så salt så ta med nåt för att undvika detta.
-
jag vet att många kör i Playa de Palma, (mot flygplatsen av bukten). Blåste mycket bra när jag var där i Juni,inga vågor dock. Jag var så jävla förbannad att det inte fanns ett endaste jävla ställe som hyrde ut grejor, så ett bra tips ta INTE med några grejor…
Logga in för att svara.