-
Windsurfing Skåre?
Är det bara kite som gäller i Skåre? Hört en del om detta ställe men bara i kite-sammanhang. Någon som varit där och kört? Sydlig ska det vara antar jag?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Windsurfing Skåre?
Är det bara kite som gäller i Skåre? Hört en del om detta ställe men bara i kite-sammanhang. Någon som varit där och kört? Sydlig ska det vara antar jag?
Halloj
Har en polare som bor där och jag har rekat vattnet där många gånger. Mycket, mycket sten, så jag har inte tyckt det varit värt ett försök..
Åkte förbi skåre varje dag under gymnasiet… funderade på det då i mitten av 90-talet men har aldrig testat det. Kämpinge har mindre sten och är lättare att komma ner till. Tror det är väldigt stökigt där ute precis som längs stora delar av kusten där… och en jäkla massa sten! Har kört från Kämpinge med raceprylar och österut men inte längre än fredshög ungefär. Vet inte vad du är ute efter för segling.. men tror inte Skåre har nåt att bidra med mer än med sten.
Linus
Jag va ute i Skåre en gång, tror jag, det va någonstans mellan Hölle och Trelle iaf. Det är som Linus säger, bara massa sten och inget mer… Inga riktiga vågor och inget bra platvatten om du letar efter det. Jo, lite får finns det också där omkring!
Tack för det, verkar av komentarerna att dömma inte vara ett höjdarställe… Hur är Dalabadet? Är det platt?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Windsurfing Skåre?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.