Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › WINTERBOARD
-
WINTERBOARD
Publicerad av mickemoose på 2 december, 2004 vid 16:29tjenix, jag vill köpa en sån här eller liknande. nån som har en till salu eller nåt!? vad kan dem kosta beg!?
mickemoose svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Ungefär vad den kostar där du hittade bilden!
Frågan är ju om det funkar så bra? -
öööh den fanns på glada 80 talet, jag vet en som har en här i Norrtälje, kankske någon har en på vinden till salu, Den funkar inget vidare men har klart ett par coola lösningar… den ska ju faktiskt gå att svänga med
kostar 299kr på den här annonsen http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=213107&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
-
Smart med alu-nätet att stå på. Det borde ge bra grepp även med snö under skorna, ska prova det när jag bygger nästa isbräda. Kan man svänga med brädan på bilden, den har ju inga truckar? Någon som provat? /D
-
Jag såg en på blocket.se för någon vecka sedan. Sök och kolla.
-
-
Borde man inte kunna ta en sådan där som grund för en isbräda? Dra dit truckar å skenor istället?
Vad tror der issurfernprofimeister?
Isa På!
-
Absolut efter en flaska rö vin så går allt näädå jag har stirrat en hel på polarns kälke och just att använda galler som bräda är smart, ingen snö fastnar och bra grepp. jag hade nog vänt på den upp och ner… och kört truckarna på ovan sidan.
( issurfdepreminamania va e de )
-
Svar till:
öööh den fanns på glada 80 talet, jag vet en som har en här i Norrtälje, kankske någon har en på vinden till salu, Den funkar inget vidare men har klart ett par coola lösningar… den ska ju faktiskt gå att svänga med
kostar 299kr på den här annonsen http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=213107&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
[/ QUOTE ]
aa, kjellori hade den till salu,,,,men går ju inte att få ta g på han. ingen som har hans nummer? nån som seglat enna sak…skriv gärna hur är att åka på så
/mvh micke
Logga in för att svara.