Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Winterboard finsk storsatsning till fluga. säljes

• ola_p

Medlem
    1 juni, 2004 vid 12:58

Du ska inte till västkusten ngn gång?

• Kjellorix

Gäst
    2 juni, 2004 vid 08:29

Jag tror inte det, tycker det är väldigt jobbigt att köra bil långa sträckor.
    Bortskämd med sjötomt och lååång sammanhängande sommarsemester.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2004 vid 09:30

du har ingen bild på den?

• Kjellorix

Gäst
    2 juni, 2004 vid 11:55

Jag lägger in bild här mot slutet på Juni när jag åker till stan för att kolla räkningar.
    Den hänger uppochner i kall-garagetaket, där har den hängt alla år för att inte att skidorna ska belastas.
    Den mittersta skidan sitter lite längre fram, och mellan alla 3 en skotlina genom hål vid spetsarna, grå på översidan med grått teflonliknande belag under.
    jag såg att det har börjat bli lite rost på ytterskidornas stålkanter men dom har aldrig slipats,och väldigt kraftigt tilltaget, mycket material att slipa på (det går även att byta ytterskidorna, dom är symmetriskt lika, sitter med 2 kraftiga rostfria bultar.
    Allt ser nytt och väldigt frächt ut.
    Jag kan beskriva lite, den är lackad eller plastad tjockt svart på allt stål,original och inga flagor eller sprickor. Mastskenan är ingen sådan med knapp eller pedal, man måste vrida loss gummijointen lite för att flytta framåt eller bakåt (menad för en vanlig vinsurfing-rigg). Fotstroppen (en rostfri plåt med en stor ganska stel båge fastsatt uppåt, tjockt gummiklädd rund) sitter med en rostfri bult i mitten, med en stor bricka under sträckmetallen, så den kan flyttas var man vill, för att den inte ska snurra så sitter en elastisk tamp i den bakåt med en krok som krokas genom streckmetallen, välvningen av sträckmetalldäcket är snyggt, och säkert väldigt bekvämt att stå på, kanterna är snyggt förstärkta runt om, inga vassa kanter.
    Allt ar väldigt kraftigt tilltaget så inget kan gå sönder, inget fuskjobb.
    SurfSport hade den hängande som prydnad uppochned i taket, snygg är den, och jag säljer den alldeles för billigt.
    Men sådana saker är till för att användas.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2004 vid 16:34

Har du Winterboarden kvar?
    Var god svara på mitt hotmail
    lars_lagevik@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2005 vid 10:31

Undrar om winterboarden finns kvar. är mkt intresserad, bussgods?.
    snälla maila!
    peterbagare@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2005 vid 16:46

hej jag har letat efter något att roa mig med på vintern. Detta kanske är min grej, slå en signal på tel: 070-217 44 89 så kan jag komma och kolla på den. Jag bor själv i åkersberga.

Mvh
    Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Winterboard finsk storsatsning till fluga. säljes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.