-
Winterbräda..
Nån som har / har provat en sånhär ?
måste ju vara skit kul när man har lite bärigher och kan köra även då det är lite snö på isarna..
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Winterbräda..
Nån som har / har provat en sånhär ?
måste ju vara skit kul när man har lite bärigher och kan köra även då det är lite snö på isarna..
Jag har seglat mycket på en annan variant med två kanställda skidor. Den kan bland annat svänga ganska bra. Jag är dock lite osäker på hur den där svänger, skidorna verkar sitta stumt i bakkant, dessutom gillar jag inte utseendet på stroppen i mitten. Såg den själv på blocket förut…
Frid.
Den ser rätt tuff ut men det är nästan så man käner hur benbrot och hjärnskakingen smyger sig på en
Jag har kört en liknande, och det var jättekul, men den svänger som en finlandsfärja. Dock gick det att gippa med den om man ställde sig längst bak och tryckter runt kälken samtidigt som man använde seglet. Tror att de kälkar med skateboardtrucks är mycket roligare att köra på.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Winterbräda..
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.