• mrmille

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 06:45

nice!

• patrikol

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 07:08

Ja ser väldigt grym ut snygg dessutom! Det är ju tyvärr en bristvara inom kiteingen en designkurs hade nog inte skadat ibland tillverkarna! wink.gif

• andi_j

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 07:27

konstiga storlekar, jag menar hoppet mellan 13,5 till 16,5 känns stort eller har jag fel…. är draget så mycket bättre i nya drakar??

• stebe

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 08:08

Allt snack om att beg. priserna skulle ga upp under sommaren blev nog inte mer an snack. Nu borjar -05 droppa ut pa marknaden en efter en sa da blir det sakerligen prisras pa beg.grejor sarskilt 04:or.. tongue.gif

• davids

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 08:45

Svar till:

konstiga storlekar, jag menar hoppet mellan 13,5 till 16,5 känns stort eller har jag fel…. är draget så mycket bättre i nya drakar??

[/ QUOTE ]

Vadå så vidare man inte är miljönär så behöver man ändå inte en13,5 en 15,5 och en 17,5 osv… en 12 och en 16 och en 8a tyo räcker ju faktiskt för de flesta vindförhållanden

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.