Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wipika STJÅLET!

• Wipika STJÅLET!

Publicerad av kamikazekiteren på 11 oktober, 2005 vid 04:45

Min kjære och grusomt gode blå wipika hydro 15,4 er stjålet . Jag hadde inbrott i bilen førre veckan, der låg cd och spelare naishbreda 50 øringer och annat snadder. Men vad är borta ? Min vel anvente blå wipika från 2002,som dom fleste i skåne burde veta at tilhörer jonas och ingen annan.
    Verdien på kiten er ca 237 polske slotty et klipp med andre ord. vad med at ta naish bredan i stellet??

sidpiraya svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • sidpiraya

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 06:41

Tradit att nån snodde den men fan asså du ska vara ganska glad över att du blev av med den det är ju inte värdens bästa kite model. inget ont om wipika jag snackar om hydro 02:a här asså dessutom 15.5:a segt som fan.

Hoppas du slipper att få igen den, och att du i stället får feta pengar från försäkringbolagen så du kan köpa dig en nyare kite

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wipika STJÅLET!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.