Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing wooooohoooooooooooo!!!!!!!

• karapp

Medlem
    23 december, 2003 vid 17:40

Ja det är mycket coolare att säga att man ska hänga med släkten än att man ska ut å surfa, särskilt på en surfkonf wink.gif

• colle_screamer

Medlem
    23 december, 2003 vid 17:45

haha jävligt rätt.

Njae jag bangar nog fan inte för lite surf men lejet blir så jävla omständigt. det e ju aningen längre dit än till ex. askim och man har ju vissa måsten på julafton.

Om det inte e minus när jag går upp i morgon drar jag nog till askim iaf.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    23 december, 2003 vid 17:47

Nä det e sant, släkten VS surf..hm….SURF! wink.gif

Förstår klart om inte alla kan surfa i imorgon pga av diverse jul kalas o grejer, mena ba att man kan om man vill.

jag o Nicke.S drar imorgon vilket fall, kom järna förbi en sväng om du råkar ha vägarna förbi..kanske kan du klämma av ett kort eller 2! cool.gif

Vi drar tidigt imorgon..få la c hur länge man pallar av “värmen”..hehe

• colle_screamer

Medlem
    23 december, 2003 vid 17:50

Enda anledningen till att man den 24:e december ger sig ut och surfar i snöslask och kallt väder är ju just för att det e julafton. så det blir liksom nån principsaks surf och då känns det lite overkill att dra ner till lejet.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    23 december, 2003 vid 17:54

haha..där tar du fel Colleman wink.gif

har man surfat alla dagar innan Julafton, och då om Julafton e surfbar, e det bara ett + i kanten så att säga, vilket fall jag kommer fortsätta surfa alla dagar efter Julafton oxå..(ser hyffsat ut med vind hela veckan)

Så det e ingen princip sak för mig iallafall..Surfdag som surfdag..men lite tufft e det allt med Tomtesurf cool.gif

• karapp

Medlem
    23 december, 2003 vid 18:18

Ja kanske kommer ner och kollar när ni gottar er i fina vågor frown.gif
    Och förståss klämmer jag av några bilder!

• ian

Medlem
    23 december, 2003 vid 20:33

ohoj rambo, har du möjligtvis en till plats över?
    varberg skulle ju inte sitta helt fel.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    23 december, 2003 vid 20:41

Tyvärr,igentligen får du plats, bilen har ju mera än 2 sittsar,men då måste vi slänga alla grejer på taket o det blir så bökigt..

Men en annan gång, några + grader extra o lite mer planering så e du med wink.gif

• ian

Medlem
    23 december, 2003 vid 20:46

lugnt, får man sova ordentligt iaf =), kanske får ta o köra i fbäck istället

• colle_screamer

Medlem
    23 december, 2003 vid 21:03

Det beror mycket på vädret i morgon men om jag skall ut och det e tomt i askim kanske jag motvilligt kommer och doppar min bräda i “shitbay”

• the_novice

Medlem
    23 december, 2003 vid 22:40

Har träffat släkten ikväll så nu är den biten avklarad, och det har därför varit lite tyst från min sida här. Jag kommer definitivt att surfa imorgon och åker ned till Lejet om fler skall dit annars blir det nog Askim. Jag kan nås på 0708 455140 och rattar en grå Renault 5.
    Håller tummarna för vind imorgon…

• the_novice

Medlem
    23 december, 2003 vid 23:00

Sådärja, här kommer första Julklappen från onsala mätaren…

• zehlertz

Medlem
    24 december, 2003 vid 01:16

Aaaah…ni e for goa!

Ni e tappra…vi far se om vi gar ut imon pa julafton…om d inte e for molnigt=)

I forrgar tog vi en vilodag…var lite for molnigt, tror till o med att tempen skonk till strax under 35, fick faktiskt ta pa mig en t-shirt.

Sa nu e statistiken inte lika bra langre…men ligger nog pa 22 surfsdagar av 27 (1 av dom 5 var d nastan ingen vind). det far la anses helt okej.

Sag foresten Mevissen(H 79) klamma av en sa ruskigt fet chacoo haromdagen….det var det snyggaste jag sett i hela mitt liv. Visst sater campello snygga…men det har var som taget ur en animation…dom en sanslosa har nere.

HUr som helst…god jul pa er!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing wooooohoooooooooooo!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.