Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › World champ!!
-
World champ!!
Publicerad av anonym-anvandare på 27 november, 2003 vid 18:26Blev klart att Martin Vari ar vinnare av hela varldscupen efter kvartsfinalerna i forsta stegen i Brasilien..
The Swedes: Chrille kvalade forst in till sjalva varldscupen och slog bla Ben Myer (eller hur det stavas), coolt! Jag (Anna) gick vidare i forsta stegen, men blev utpetad av Cindy Mosey i kvartsfinalen (Gott att det var hon sa har man nagot att skylla pa..Imorgon kor vi en stege till.
kicki svarade 21 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
skitkul att höra även om jag inte känner er så bra är det alltid kul när det går bra. Men jag hålle tummarna för er. Spöa skiten ur dom.
henke -
Grattis Anna och Christian ! Rigtikt kul att höra!!!
PS- Uppdatering varje dag på worldcup i Brazil: http://www.pkra.info/press/brazil/day2.htm
-
Grattis Anna och Chrille! Kul att hör att ni jagar dom i hälarna! Njut av miljön för oss alla. Lite tomt på spotsen nu, ni brukar alltid vara där!
-
är christian i kvartsfinal då?
ben meyer hör väl till den absoluta eliten eller? impressive… -
Grattis till Chrille, fortsätt kötta bara Anna! Och håll oss gärna uppdaterade med hur det går.
Paul Mossby/Ystad
-
christian dittrich har stil, synd att inte fler fattat hur viktigt det är. de flesta dinglar som kärringar men förhoppningsvis lär de sig så småningom…
gustav
-
Ja, du Gustav, du borde ju veta. Du är ju kärringförebilden nummer ett.
Stort grattis till er båda! -
GÖTT !!!! På dom bara… å Gustav tog ännu ett steg närmare ett kok stryk…
-
javiiist bra bra men avgordes inte den tävlingen för typ hundra år sedan? eller blandar jag ihop saker o ting eller driker jag för lite sprit? / pont the fat preest ”team vidrig”
-
era jevla ledighets ministrar
God jul önskar vi lala till er alla
-
Svar till:
kult. kjør på!
– Mads
Team Tablas Norway[/ QUOTE ]
Mads ge fan i vårt forum din lilla norska tångräka
Logga in för att svara.