-
Wow! Vilken kvinna.
Fattar inte Gregiska men hon verkar ha slagit något slags långdistansrekord.
- Denna diskussion ändrades 5 år, 1 månad sedan av bjorkviksmannen.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Wow! Vilken kvinna.
Fattar inte Gregiska men hon verkar ha slagit något slags långdistansrekord.
Jag frågade min (Grekiska) kollega som säger att hon är 81 år gammal, bakar bröd och vindsurfar.
Inte mer – en helt vanlig cool dam.
hon verkar ha det bra.
Jag frågade min (Grekiska) kollega som säger att hon är 81 år gammal, bakar bröd och vindsurfar.
Inte mer – en helt vanlig cool dam.
hon verkar ha det bra.
Helt vanlig var det! Det är alltså till Grekland man ska flytta om man vill ha kvinnligt vindsurfsällskap. Där surfar de flesta 81-åringar. 😁
Hon har surfat 3 mil, tog henne 6 timmar non-stop och kom med i Guinness rekordbok.
Då har man ju en del surf kvar som 64-åring!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Wow! Vilken kvinna.
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.