Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.lundwakefest.se – Lunds första wakeboardtävling 13 Maj

• skotten

Medlem
    9 maj, 2010 vid 21:56

yeah KITEBOARDING.SE will be there with a bunch of EH, Mystic, Tablas stuff pimpin it our.. if I can find a place to crash we can hit some beers after? what you say Henning?

• davids

Medlem
    9 maj, 2010 vid 21:57

Kommer ner en sväng också..

• a-holm

Medlem
    9 maj, 2010 vid 22:00
    skotten;610840 wrote:
    yeah KITEBOARDING.SE will be there with a bunch of EH, Mystic, Tablas stuff pimpin it our.. if I can find a place to crash we can hit some beers after? what you say Henning?

En vis man har talat. låter bra.

• skotten

Medlem
    9 maj, 2010 vid 22:05

bitchin… we will have our huge tent and all that stuff : )

• babilidoo

Medlem
    10 maj, 2010 vid 11:24

Skottie check your email!

• johanw

Medlem
    10 maj, 2010 vid 14:28
    ä-holm;610844 wrote:
    En vis man har talat. låter bra.

jag kommer o kör me er henning

• matthias

Medlem
    10 maj, 2010 vid 14:45

när kan man teståka på onsdag? jag kanske kommer ner och gör en kortlivad comeback, har bräda med som alla som får i fötterna i bindningarna kan låna. Vad har ni för något roligt att åka på mer än den där kickern?

• sala

Medlem
    10 maj, 2010 vid 17:14

tror philip skulle test köra hela onsdagen. Jag kommer med den sista delen av railen o den andra winchen halv sju onsdag o shreedar. vi synes

• johanw

Medlem
    10 maj, 2010 vid 18:13
    sala;610975 wrote:
    tror philip skulle test köra hela onsdagen. Jag kommer med den sista delen av railen o den andra winchen halv sju onsdag o shreedar. vi synes

e de så man kan komma o köra lite då jonas.. skulle behöva testa lite 🙂

• sala

Medlem
    11 maj, 2010 vid 07:56
    JohanW;610989 wrote:
    e de så man kan komma o köra lite då jonas.. skulle behöva testa lite 🙂

jo för tusan, ska få kickern på plats idag, ska höra med grabbarna när provkörningen kan börja!

• skotten

Medlem
    11 maj, 2010 vid 12:31

did I get my events mixed up`? isnt there another wakeboard thing happening in Malmö this month?

• johanw

Medlem
    11 maj, 2010 vid 15:26
    sala;611049 wrote:
    jo för tusan, ska få kickern på plats idag, ska höra med grabbarna när provkörningen kan börja!

fan va gött kommer ner efter jobb

• johanw

Medlem
    11 maj, 2010 vid 20:53
    sala;611049 wrote:

jonas du har inte en extra impactväst jag kan låna ons tors?

• rambo_johnson

Medlem
    11 maj, 2010 vid 22:10

sjön? haha fifan…

• sala

Medlem
    12 maj, 2010 vid 05:23
    JohanW;611215 wrote:
    jonas du har inte en extra impactväst jag kan låna ons tors?

de löser vi!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.lundwakefest.se – Lunds första wakeboardtävling 13 Maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.