Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › www.lundwakefest.se – Lunds första wakeboardtävling 13 Maj
-
www.lundwakefest.se – Lunds första wakeboardtävling 13 Maj
jagkallaspiotrellerpete svarade 14 år, 10 månader sedan 17 Medlemmar · 41 Svar
-
yeah KITEBOARDING.SE will be there with a bunch of EH, Mystic, Tablas stuff pimpin it our.. if I can find a place to crash we can hit some beers after? what you say Henning?
-
skotten;610840 wrote:yeah KITEBOARDING.SE will be there with a bunch of EH, Mystic, Tablas stuff pimpin it our.. if I can find a place to crash we can hit some beers after? what you say Henning?
En vis man har talat. låter bra.
-
ä-holm;610844 wrote:En vis man har talat. låter bra.
jag kommer o kör me er henning
-
när kan man teståka på onsdag? jag kanske kommer ner och gör en kortlivad comeback, har bräda med som alla som får i fötterna i bindningarna kan låna. Vad har ni för något roligt att åka på mer än den där kickern?
-
tror philip skulle test köra hela onsdagen. Jag kommer med den sista delen av railen o den andra winchen halv sju onsdag o shreedar. vi synes
-
sala;610975 wrote:tror philip skulle test köra hela onsdagen. Jag kommer med den sista delen av railen o den andra winchen halv sju onsdag o shreedar. vi synes
e de så man kan komma o köra lite då jonas.. skulle behöva testa lite 🙂
-
JohanW;610989 wrote:e de så man kan komma o köra lite då jonas.. skulle behöva testa lite 🙂
jo för tusan, ska få kickern på plats idag, ska höra med grabbarna när provkörningen kan börja!
-
did I get my events mixed up`? isnt there another wakeboard thing happening in Malmö this month?
-
sala;611049 wrote:jo för tusan, ska få kickern på plats idag, ska höra med grabbarna när provkörningen kan börja!
fan va gött kommer ner efter jobb
-
sala;611049 wrote:jo för tusan, ska få kickern på plats idag, ska höra med grabbarna när provkörningen kan börja!
jonas du har inte en extra impactväst jag kan låna ons tors?
-
JohanW;611215 wrote:jonas du har inte en extra impactväst jag kan låna ons tors?
de löser vi!
Logga in för att svara.