Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › www.windsurfari.com
-
www.windsurfari.com
Publicerad av mawione på 13 december, 2004 vid 12:38Någon som har erfarenhet av att boka boende på Maui via http://www.windsurfari.com och/ eller att bo på Tradewinds Inn.
Skriv gärna om era erfarenheter bra eller dåliga./Magnus
herodude svarade 20 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Bra läge. Bodde där en vecka -98.
Gångavstånd till ett par break. Lite mörkt läge med hel del vegetation om
jag inte minns fel. Sköna takfönster i sovrummen. Rekomenderas.Aloha
Calle N
-
ser ju nice ut men ere inte lite dyrt??? om man jämnför med bananabungalow.. :S
-
Calle, du som verkar ha en dunderkoll på Maui! Jag drar dit i 2,5 mån nu i vår. Ska jag köpa eller hyra bil? Var brukar du bo?
Tack!!/Ponta
-
Köpa är billigt…men då ska man orka leta bilar…försäkra…skatta…och leka bilförsäljare när säsongen börjar ta slut.
Har man tur kan man göra klipp.Men själv orkar och vill jag inte offra tiden på bilaffärer och sedan leka bilförsäljare…
vakta telefon sista veckorna och hoppas man får den såld osv…eloge till dom som orkar…
Hyra begagnade bilar brukar funka kanon, men kostar mer.
-
Tack! Ja det är nog sant, ”tid är pengar”… Var brukar du hyra bil då? Är det Word of mouth som alla snackar om som gäller? Hyr du en vanlig bil eller en van?
TACK!
/Ponta
-
mm hur mö kostar det ungefär då?? jag å polarn ska försöka pallra oss iväg till maui näst nästa år. åååå vi hade räknat lite löst med 30 000 var inklusive allt då boende resa å skit.. räcker det tror ni??? :S (ska stanna tre månader isof, eller 90 dagar….)
Logga in för att svara.