Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing YES!!! Foreca funkar i firefox

• YES!!! Foreca funkar i firefox

Publicerad av bonasurf på 21 juni, 2006 vid 11:11

Har inte fått foreca att fungera sedan de började fibbla med den men nu testade jag i firefox. Funkar prima. Lättnadens suck säger jag bara.

johan_m svarade 18 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • oaxen

Medlem
    21 juni, 2006 vid 12:26

ETT STOORT TACK FÖR TIPSET!!!

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!

Mvh

/ Patrik

• dr-masse

Medlem
    21 juni, 2006 vid 12:53

Det var som fasen. Laddade ner eldräven, och visst – funkar!

• fastforward

Medlem
    21 juni, 2006 vid 13:05

Skönt att en sida äntligen vågar sticka ut hakan och vägra fungera i Explorer. Hoppas det fortsätter så.

• lars_k

Medlem
    21 juni, 2006 vid 13:06

Jag får den att funka i Netscape också. Dock ej i Explorer…

• poopzilla

Medlem
    21 juni, 2006 vid 14:30

Safari funkar också utmärkt. fast bara på Mac förståss 🙂

• johan_m

Medlem
    21 juni, 2006 vid 14:55

Sdan funkar i explorer också om man orkar spara ner varje prognosbild på sin dator, detta gör man genom att högerklicka på den lilla lilla fyrkanten precis ovanför ”play” symbolen och väljer spara som, då får man ner den. 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing YES!!! Foreca funkar i firefox

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.