• Publicerad av egon på 28 juli, 2004 vid 22:45

Tänkte bara presentera mig själv. Heter Markus (egon enligt mina vänner) å har tänkt att bli bland dom första som kitesurfar i dalarna. Här finns några fina stränder men aldrig vind (tro mig).
    Var i rättvik på Classic car week å tog med brädan. Ingen vind som vanligt (åker snart söder ut) men bilen gick bra.

Har lyckats övertala bror å en polare med öl så man har ett väl tränat crew som fixar utrustningen.

Summa karde mumma ville jag bara säga att om det finns någon stans det blåser så finns det en nybörjare som vill festa lite, ska ut på stan nu med polare(Hedemora).
    hej …

patrikol svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • melker

Medlem
    29 juli, 2004 vid 08:39

YEEAAHH du låter som material för LIFTASS.

• zoolander

Medlem
    29 juli, 2004 vid 17:29

instämmer, välkommen!

• egon

Medlem
    29 juli, 2004 vid 21:40

känner mig redan som hemma 🙂

egon.jpg
    ( en bild på mig från höstas)

Ska nu bara ta ett ryck å dra söderut för vind, västkusten ska vara bra har jag hört

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 21:47

Hade du skadat dig? För du är väl på sjukhuset!

• egon

Medlem
    29 juli, 2004 vid 22:54

En lätt sträckning bara efter att gått runt på Essen motorshow, inget som dom hjälpsamma systrarna kunde fixa smile.gif

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 23:22

Ah dom kan nog fixa ett och annat! wink.gif

• egon

Medlem
    29 juli, 2004 vid 23:44

Bara för dig patrikol cool.gif

systrar.jpg

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 23:48

Fan måste bli sjuk snart helt klart! wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.