Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Young kiters
-
hehe,
kan faktiskt inte sluta skrattamen visst, pyro + neopren = safe sex
-
Svar till:
Kite handlar inte om att vara häftigast på näset för alla.
[/ QUOTE ]
Mrmus verkar ha stenkoll på sin geografi.
Matthias bor ju för faen i jönstorp, förväxla inte den bondtölpen med oss som är häftiga på riktigt -
ahh
lite mållös just nu
men tack för att du förklarade för oss alla Goggmuskram
-
Hejsan alla glada steffo surfare!
Nu har jag lite tid till övers efter att ha tofflat med min flickvän(vi kanske ska skaffa barn snart, kul va?)Jag funderar på att göra någon jätte ful grafik till en flagga ingen vill ha, men det får nog vänta någon dag. För idag då jävlar blåser det!
Jag funderar på att bli loftad högt, högt över marken, så att jag kan titta ner på trädtopparna.
kram, ses på lunarstorm,
MRmus -
Hahaha
Grattis på födelsedagen Gogga…
…i present får du en ”kjam”
-
Svar till:
Nu har jag lite tid till övers efter att ha tofflat med min flickvän(vi kanske ska skaffa barn snart, kul va?)Jag funderar på att göra någon jätte ful grafik till en flagga ingen vill ha, men det får nog vänta någon dag. För idag då jävlar blåser det!
Jag funderar på att bli loftad högt, högt över marken, så att jag kan titta ner på trädtopparna.
kram, ses på lunarstorm,
MRmus[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHAHAHA respect/ Orre & Lalle
-
Svar till:
Svar till:
kram, ses på lunarstorm,
MRmus[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHAHAHA respect/ Orre & Lalle
[/ QUOTE ]
haahahahaha..
patrik kan inte du öppna en dejtingforumtråd här för mille och mille.. koan och nån till… riktigt trött på detta nu!
låt oss slippa alla milles förnuftiga inlägg!
thats my 5 cents -
Svar till:
Hahaha
Grattis på födelsedagen Gogga…
…i present får du en ”kjam”
[/ QUOTE ]
Tack så mycket Koan! -
tja, ni tycks ju kunna parlören på Lunar
låter det återigen tala för sig själv
personliga påhopp?
javisst för f*n.
Logga in för att svara.