Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ytterligare en 2007 tråd…

• adde

Medlem
    29 juni, 2006 vid 07:06

Usch vad pinsamt… klart det är redline…. stealth är belagt med munkavel… :blush:

• dr-masse

Medlem
    29 juni, 2006 vid 07:34

Oah! Skadeglädjens leende sprider sig ohämmat över mitt ansikte i det för övrigt sommarbleka kontorslandskapet!

Tack adde, antar att du, som det heter, ”bjuuuuuuder på den dåra!”.

Naisha På!

• Oregistrerad

Gäst
    29 juni, 2006 vid 07:59

Det ”lilla” rö’vinsmärket Tabous grafik för 2007

http://www.u-ride.net/images/articles06/06/tabou.html

• herodude

Medlem
    29 juni, 2006 vid 14:39
    Oregistrerad wrote:
    Det ”lilla” rö’vinsmärket Tabous grafik för 2007

http://www.u-ride.net/images/articles06/06/tabou.html

fy fan tabous brädor är riktigt fräscha:o är de något att ha då? är ju dags för lite andra pryttlar till nästa år…

• the_novice

Medlem
    29 juni, 2006 vid 14:51

Da Curve 79 blir nog lite svårseglad när den har en mastbox istället för fenbox, men dem andra har ju iof ingen fenbox alls…

• jeppo_f

Medlem
    29 juni, 2006 vid 17:08
    The_Novice wrote:
    Da Curve 79 blir nog lite svårseglad när den har en mastbox istället för fenbox, men dem andra har ju iof ingen fenbox alls…
    Hallå eller, är du helt ute?
    Fenor är sååååååå 2006!!
    🙂

/j

• dr-masse

Medlem
    30 juni, 2006 vid 07:52

Hade ju lite förhoppningar på kommande NP Alpha, ersättaren till Search, eftersom jag funderar på att åter ha ett vågsegel med lite mer pulver i, men blev ju lite besviken när jag såg detta. Lite väl retro, är det inte? 😀

Neil Pryde Alpha

• LARRY

Medlem
    30 juni, 2006 vid 08:05
    dr Masse wrote:
    Hade ju lite förhoppningar på kommande NP Alpha, ersättaren till Search, eftersom jag funderar på att åter ha ett vågsegel med lite mer pulver i, men blev ju lite besviken när jag såg detta. Lite väl retro, är det inte? 😀

Neil Pryde Alpha

Den som väntar på något gott kan aldrig……………………….

Tycker så mycket om mitt Search att jag nästan blir lite orolig att de ska ändra för mycket till Alpha -07. Nu när jag ser bilden så börjar mina farhågor besannas, men som med alla nya trendsättare känns det lite ovant till en början. Tror vi kommer lära oss att uppskatta även denna modell.:wink:

• adde

Medlem
    30 juni, 2006 vid 08:16

Haha, det är som med namn på barn (riktiga barn av kött och blod alltså), de går i cykler… nu ser vi NP combat och Alpha, F2 sunset slalom, Mistral Screamer (är det tredje vändan nu?) osv…

Nu är ial lägenheten full med Naish 07 segel! då är det bara vinden som fattas!!

• tobhed

Medlem
    30 juni, 2006 vid 08:52

Kolla här… (inte så mycket än, men det kommer väl)

http://www.shq.com.au/summer/newsandevents/asp_news_and_events_item_detail.asp?newsAndEventsId=185

LARRY wrote:
    dr Masse wrote:

Neil Pryde Alpha

Den som väntar på något gott kan aldrig……………………….

Tycker så mycket om mitt Search att jag nästan blir lite orolig att de ska ändra för mycket till Alpha -07. Nu när jag ser bilden så börjar mina farhågor besannas, men som med alla nya trendsättare känns det lite ovant till en början. Tror vi kommer lära oss att uppskatta även denna modell.:wink:

• Oregistrerad

Gäst
    2 juli, 2006 vid 14:44
  • adde

Medlem
    6 juli, 2006 vid 11:08

Kan meddela att den nya Naishbommen blir en hybrid med kolbakstycke och kontinuerligt framstycke i alu. Mäter otroliga 135-200cm!!

/adde

• adde

Medlem
    8 juli, 2006 vid 09:11

Då är det bara vinden som fattas…

• naish

Medlem
    8 juli, 2006 vid 12:03

D ser fan schyssta ut asså!!!

• voodoo

Medlem
    11 juli, 2006 vid 06:52

North Sails 2007 massor med bilder 😉
    http://www.wslc.co.jp/wind/northsails/2007/index.htm

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ytterligare en 2007 tråd…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.