Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ytterligare en Torö tråd.

• mag

Medlem
    14 januari, 2005 vid 14:55

Välkommen i den invigda skaran!
    Jag ser med spänning fram emot de nya AB+-brädorna som ska vara på gång. Underbart att de inte gav upp. Kanske blir det till att skaffa en sådan om man drar till Maui i höst!

Och det ska bli kul att höra vad du tycker när du kört vågor. Jag skulle inte tro att du blir besviken. Att jämföra den med den för övrigt utmärkta 55an är dock orättvist mot RRD. AB+ en är en modernare bräda av en annan typ/filisofo än RRDn. Den känns kvickare, snabbare och styvare vilket gör stor skillnad i hur man kan köra brädorna och hur de känns att segla på. Oslagbart prisvärda brädor minst sagt i det partiet.
    /Magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2005 vid 15:01

Lars_K ett gott råd: Byt arbetsgivare och börja på nytt flexkonto! grin.gif

• mag

Medlem
    14 januari, 2005 vid 15:01

Sååå stora fenor är förbjudna på en så fin vågbräda som ABn. Min specialbeställda AB+ 70 levererades med en 7,5″ fena. Jag kör den iofs inte med segel över 5 men du ska definitivt montera på en mindre fena för att få uppleva hur Anders har tänkt att brädan ska fungera. Usch och fy för slalomfenor! Min största vågfena är 21,5cm har jag för mig.

Lycka till med nya fenor!
    /Magnus

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ytterligare en Torö tråd.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.