Forumsvar skapade

Sida 127 av 135
  • above_the_law

Medlem
    3 februari, 2008 vid 14:20 som svar på: BIlder från A-bay

Jag tycker du gjorde dig bra som mänsklig vindindikator Yann! Räcker inte det:smile: ?

Nej, skämt och sido så var ju dom riktigt feta vågorna längre ut men dom rider man ju inte för någon annas skull precis….D v s vem fan bryr sig om att synas på foton så länge som man får dom bästa vågorna och där lyckades du nog bäst igår, he he. Själv hade jag svårt att ta höjd med min feta vågis på utväg eftersom det var toeside för mig, samt att jag var fett överriggad med min gamla Waroo 7:a, men nästa gång lovar jag att göra dig sällskap längre ut:laugh: .
    Hur var det idag förresten? Jag var på babysim och var tvungen att ta hand om lill-Flippen under eftermiddagen…

Yann;442411 wrote:
    Era linslöss! Ni missade ju det göttigaste en bra bit ut. Där bjöds det på dubbelgubbar. Inte ofta man blir lite rädd på riktigt i Sverige.

Fina bilder!

• above_the_law

Medlem
    3 februari, 2008 vid 14:11 som svar på: Geeks, hilfe!

Vad är anledningen till frågan Tompa?
    Jag antar att du vill få fram om du får mer tryck i kiten vid lägre temp även om vindhastigheten är den samma eller? I så fall så borde det ju faktiskt bli mer tryck i vindbyarna när man kör i kall luft. Jag tror att det är så, men det vore ju bra med en tabell där man kunde kalkylera om kraften som går in i draken beroende på temperatur!
    Vem orkar:laugh: ?

Tote;442455 wrote:
    Låt säga att man har 1 kubikmeter luft i 2°C, vad skulle samma kubikmeter väga i 35°C? Hjälp mig nu, jag vet att det finns sjukt mycket smarta töntar där ute!
  • above_the_law

Medlem
    2 februari, 2008 vid 22:17 som svar på: BIlder från A-bay

Vilken dag Gubbar!!!!!!!!!!!!
    Riktigt fina bilder Oskar!!!!!
    Tack också för att du kunde hålla dig från vattnet ett tag för en fotosession, så vi andra linslusar fick gotta oss när vi kom hem:-).
    Instämmer helt med Nic i att den på Alex:s spray är i Weltklasse, men rent konstnärsmässigt så är nog den med Alex bakom vågen mest unik…
    Imorgon blir det uppvärmning med babysim….sedan gäller det att kunna förhandla med fam…..

Kör hårt!!

• above_the_law

Medlem
    1 februari, 2008 vid 22:57 som svar på: A-bay Lördag!!?

Då ses vi nog imorgon i A-viken gubbar:-)!
    Ska försöka få med mig Robban Brusberg också….Drar väl från Billdal/Götet ca 11.00 för att vara realistisk.
    Jag är i o f s sjukligt sugen på att dra till Dalen nu när det ska bli vnv och feta sväll!!!! Någon som tänker linande tankar????

G´ natt!

• above_the_law

Medlem
    30 januari, 2008 vid 20:12 som svar på: Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

Tja, som vän av vågor så håller jag ju helst till på havet MEN det här måste ju testas när tillfälle ges!!!!
    Hör av mig när jag får en öppning…

• above_the_law

Medlem
    29 januari, 2008 vid 17:18 som svar på: Ut tisdag?!

Då ses vi i Läjet, om jag inte satsar på Dalen! Ska du med kanske?:laugh:
    Jag är i Värnamo i jobb till kl 10.00, sen plattan genom mattan till surfen…

debkåusf;441530 wrote:
    Blir kanske en sväng i morgon med vid 15-16ish!
  • above_the_law

Medlem
    29 januari, 2008 vid 16:58 som svar på: the world around you will stop when you watch this

Fy fn vad snyggt!!!!!!!!!!!!!!!

Snacka om kreativia konstnärer:-)

• above_the_law

Medlem
    28 januari, 2008 vid 19:08 som svar på: Ut tisdag?!

Jag kör antagligen från ca 09-10.30 men det blir nog i Askim för jag har lunchmöte i Jönköping kl 13.00.
    Annars Läjet på ons fr lunch och frammåt!
    0706695030

• above_the_law

Medlem
    27 januari, 2008 vid 22:56 som svar på: Litta snökiting från senaste resan till Norge…

Jepp, men du verkade timat in episka förhållanden i Sälen också va?!:laugh: Blir det någon kiting för dig la aqua den här veckan tror du? Hör av dig i så fall.

Tote;441250 wrote:
    Såg ju helt ok ut. Tur att ni fick en solig go dag.
  • above_the_law

Medlem
    27 januari, 2008 vid 22:21 som svar på: Litta snökiting från senaste resan till Norge…

Det är riktigt nice!
    Kanonfint boende också på hotellet i Haugastoell. Finns lägenheter med fullt utrustat kök och badrum mm för hygglig penning, se:
    http://www.rallarvegen.com/kiting.php?lang=no

Det är där Something Stronger spelades in och Claes L brukar hänga där….

Åker gärna dit igen!

• above_the_law

Medlem
    27 januari, 2008 vid 21:27 som svar på: Litta snökiting från senaste resan till Norge…

HA HA!
    Syftar på Robban och Pias hund som heter Gonzo…Trodde nästan att den förväxlingen skulle komma, så jag skrev “inte du (syftade på dig) och inte du heller Mats H (DJ GONZO LOUNGE)”, men om du definierar dig som hund så….

gonzo;441239 wrote:
    trevligt att få lite cred för en resa man inte va med på ens haha.
  • above_the_law

Medlem
    25 januari, 2008 vid 21:08 som svar på: Ut torsdag i varberg?

Käkar massa fisk alt föda med liknande doftflora;-). Som sagt: Man sätter själv sina gränser…..ehm citatet innan:
    Herman Nogler…oder, Der Kommissar Aderpale;-):cool2:

PeDa;440913 wrote:
    Grym film nicco! -pass auf ich spritze…..

Förresten;-Kör du med radar el ekolod?

/peter

• kollade just efter nanny på: thehun ha ha! Bästa kommentaren i mannaminne:laugh: , ha ha. Tja, om det varit en splirrans Ion så hade jag nog tvekat lite mer…..
    Va fn är det ingen som har lite medömkan eller en liten nanny med toppiga:cool2:

kasimir;440901 wrote:
    Hahahaha. Du verkar inte för nogrann med vem du lånar ut din kite till.
    Finns det inget hundpang som har öppet imorgon?
  • Jo då, men det blir kanske once in a lifetime i morgon och Flippen är cool:wink: .
    Säg inget till min fru bara som är i Stockhol!
    Peace!

Cortex;440895 wrote:
    Jeeez, du verkar inte vara alltför noga med vem du lånar ut sin 6 månaders son till. :smirk:

/Kaj(Tech)

• above_the_law

Medlem
    25 januari, 2008 vid 19:24 som svar på: Köra fredag, Abay ella Läjet?

Attention!!!
    Jag lånar ut min Waroo 7:a till den som kan tänka sig vakta min son på stranden någon timma imorgon!!!!!
    Någon som saknar liten kite som kan tänka sig en deal????!!!!
    Looks awesome tomorrow!!!!!
    :confused2:

rusiak;440874 wrote:
    Holy macaroni, looks sweeet bro’!

löx

Sida 127 av 135
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums above_the_law

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.