Forumsvar skapade

Sida 3641 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 13:45 som svar på: Försäkringar

Jag var tvungen att släppa hela min rigg då jag var ute och windsurfade i slutet av nov. då det blåste 35m/sek på mälaren det gick absolut inte att vattenstarta så det var bara och släppa riggen och paddla in när det gått ca. 30 min pga. kylan !! Det var absolut inga problem att få ut ny rigg(15000:-)av Länsförsäkringar som ska ha ett stort TACK !!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 13:38 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

jag bjuder 4000:- ring 0739 923655

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:46 som svar på: Mistral Naish?

Sälj sälj sälj!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:45 som svar på: Försäkringar

pratade precis med folksam……..man var tvungen att köpa en försäkring per bräda men man fick också bara ange ett segel till varje bräda!!!!!!!!! med segelnummer…frågan är om man kan uppge ett segel ,men ta vilket man vill när det går sönder?……….dom hade tydligen blivit trött på alla surfare m sina söndriga saker, så dom har gjort någon ny variant som är avsedd för hobbysurfare som bara har gamla flytbryggor med trekantsegel………..dom börjar nog bli giriga……..

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:44 som svar på: Mistral Naish?

Jag väger ca 75 kg och har kört en Naish 8,5 kopia (CLS). Den funkar fint som enda våg från 3,7 till 5,8 och passar bäst med 5,3. Jag har seglat i Sverige samt riktigt vågsegling i Marocko, brädan är grym överallt så länge det inte blåser mer än för 4,2. Alltså: 8,5 är en riktigt allround bräda.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:27 som svar på: Röstning!

Det finns många men det är inte så många som varit med så länge som Screamern!
    Min röst går till denna bräda och då har jag tänkt på ALLT!

/F

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:26 som svar på: Hur mycket kan man få ut??

ring och fråga!!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 11:17 som svar på: Försäkringar

Efter ett ytterligare snack m länsförsäkringar vill dom bara ha en försäkring per bräda……

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 10:42 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

vi leka, du måste skoja , trodde det började på en krona..

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 09:44 som svar på: Röstning!

Tveklöst måste detta pris gå till Fanatic gecko 278.
    (eller X-class som den senare heter)

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 09:37 som svar på: Försäkringar

Låter helt ok, var du tvungen att specificera samtliga prylar i småbåtsförsäkringen? När jag var i kontakt med Länsförsäkringar ang småbåtförsäk. ville de ha en försäkring per bräda och rigg…
    /Per

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 08:49 som svar på: Röstning!

finns det någon bräda som har hängt m lika länge som mistral screamer gjorde?

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 08:07 som svar på: Försäkringar

250 kr låter vädigt bra……jag har hemförsäkring i folksam….och dom har verkligen inget bra alternativ, kan bara försäkra upp till 15000 kr……och skulle jag försäkra alla grejor där skulle det kosta minst 970kr!!!!…….länsfösäkringar verkade inte heller ha något bra alternativ till mig……jag var tvungen att försäkra varje grej för sig…..alltså alla segel och alla brädor för 110 kr styck !!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 07:28 som svar på: NY SURFSHOP I GBG!!!!!!

BARA PRISERNA AR BATTRE AN PA INTERNET SA AR ALLT BARA NRA

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2000 vid 07:26 som svar på: Vem vill göra ett KAP??

2100:- och du betalar portot SÅ TAR JAG DEN

Sida 3641 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums anonym-anvandare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.