anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
håller du dig mestadels ovanför vattenytan kan jag rekommendera att köra i den vanliga våtisen och med ett craftställ under, varmt och gott, bra rörlighet och framförallt väldigt billigt, testa detta innan du går och inhandlar en torris för 3 papp.
-
ak inte dit forann juni-juli , jag var dar i juni och det blaste inte all pga det ar for kall luft som ror sig och inga termik vindar som trycker over land sen ut over havet
-
ja för fan !!!! jag kör med en gul dräkt året om den e kanon!!
det e bara händerna som e problemet men detta året så har jag använt vileda diskvantar å det gick fin fint =) har ett par surfhandskar men dom får jag bara kramp av..”för tjock bom” så köp dig en året runt dräkt =) -
Ja Fredrik, jag kör med en NP MPS 4/3 och en 1,5mm:s neo T-shirt och
neo shorts utan några som helst problem.Till detta har jag ett par NP swell ett par Equipe med öppen handflata,
ett par Sola handskar(beroende på hur kallt det är) och en st Sola huva.Problemet är händerna (då jag brutit vänstra handleden(ja surfandes))så har
jag nedsatt cirkulation i den handen.Men det är bara att bita ihop och gilla läget då det är apskojj,skitkul och
jaa alldeles underbart.Men det funkar.
MVH///J.S.
-
anonym-anvandare
Medlem18 februari, 2000 vid 17:09 som svar på: Tjäna pengar på att surfa – nätet(lätt som fan!)För mig funkar det…
-
Någon dykar firma borde väl ha sådant.
MVH///J.S.
-
Instämmer med Wisco:s anmärkning.
MVH///J.S.
-
OK,mitt namn är……Anonymous.
-
58 funkar riktigt bra som vågis i sverige faktiskt. Har en riktig rund kurva men funkar ändå med segel typ 6.3
-
Färgad epoxy på Cobra brädorna! Var har du fått den idén ifrån?????
-
anonym-anvandare
Medlem18 februari, 2000 vid 07:44 som svar på: Tjäna pengar på att surfa – nätet(lätt som fan!)hur kunde du få på 120$ ?? , du måste ha varit online dynget runt ???
-
anonym-anvandare
Medlem18 februari, 2000 vid 07:39 som svar på: Tjäna pengar på att surfa – nätet(lätt som fan!)alla borde signa sig … man tjänar 0.5$ per timme, på sin egen internetsurf + mer för alla som signar under dig.
jag fick en check förra månaden på 120$ !
lycka till !m.v.h Affe
-
Tjenna!
Bor utanför GBG och är som alla andra sugen på att dra ut. Funderar på att köpa en torrdräkt alternativt en semidry. Hur stor är egentligen skillnaden på en semidry och en våtdräkt? Skulle man kunna köra med en semidry med något under isf en otymplig torris?
//T
-
Ojojojojoj, den tycker jag är jätte dålig. Oj vad dålig jag tycker den är.
Köp inte den, nä fy tusan. Usch luktar illa gör den också!
Bläääääää. Nä nu spyr jag. -
AHD har tyvärr fortfarande stora problem med att brädorna blir svampiga och att färgen flagnar av vid minsta lilla stöt pga att AHD gör vita brädor som sedan målas, alltså ingen färgad epoxy som tex Cobra har.
Annars e säkert shapen jätte bra.