anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Köp mina nya 99:or billigt!
Johan 070-513 89 93 -
King of the lake körs vid hotel Pier: http://www.telmec.it/Uk/Riva/Pier.htm
Det är troligen det bästa stället att surfa vid, men tråkigt för övrigt. Torbole och Riva är mycket trevligare, även om vinden ibland kan vara lite si och så i Riva. Som det tidigare inlägget sade: åk dit, du blir inte besviken. Jag har varit där nästan varje år sen -83…/mikaels@mail.bip.net
-
Nej, tyvärr kräver denna kombination att man kör lite safe, efter en lång stund i vattnet kan jag tänka mig att det är trögt att komma igen men för mig är det händerna som kyls snabbast om man går ner sig.
cebe -
10.9 och 8.7, Starboard Formula i det billigare materialet.
Amatörklassen -
-
hur stor är du och i vilka vindar kommer du att fundera på att
inte segla? vilken monsterbräda skall du köpa?? -
NJA det var nått år sen jag seglade där men jag bor i andalen så skriv om du skall ut….. seglar nu mest i fiskebck för att jag har en bod där och känner dom flesta som seglar där.
seglar du ensam eller hur många är ni?
för några år sen så kunde det ju vara en 5-7 pers här en bra dag hur är det nu?? -
Tack det var bara till för att allmänt muntra upp i surf-mörkret.
Men som du kanske gissat ligger det något lite mer bakom detta än ren surf-prozac (se Gastra GTX/GTR tidigare), en osannolik sponsor har nämligen dykt upp (nä de är inte Sputnik), men man ska inte ropa högt innan man är framme.
Toppen jag sätter upp dig på listan
Mvh//B -
Japp stämmer gott, brukar du vara där???
-
är det samma vik som man seglar i om man går ut från andalan????
-
Hällsvik nära Öckeröfärjan.
-
Var ute i fredag i Askimsviken!
Tyvärr dåligt med vind annars okay, beträffande kylan allafall !
Ses. -
Skeptisk till dammsugare..!!! Har du kommpressor kan du fixa en Dysa till ..Annars kan du ta en titt på en gammal kylskåpskompressor…
-
Om du ligger mesta tiden i vattnet spelar de ingen roll men klarar du av att stå upp större delen av tiden då värmer de gött. De är ju gjorda för att hålla dig varm och transportera bort fuktigheten fråm kroppen.De gör även att vatten utbytet mot kropppen blir mindre.
-
Det brukar inte vara problem med stora bräder när det blåser bara man byter till
mindre fena