Forumsvar skapade

Sida 3654 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2000 vid 09:57 som svar på: Svenska Cupen?????

Har du kört med den än när det blåser på lite och inte bara när det är 3-5m/s och då menar jag 10-12m/s??
    hur gick den reste den sig inte bara??

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2000 vid 09:56 som svar på: Svenska Cupen?????

Tänker köra med 10.4 och 8.7 och en fete bräda,,,, fast å andra sidan så tänker jag inte ha några mindre grejer heller så det blir till att köra freestyle istället när vinden tutar i!
    Men vad spelar det för roll?? Vi är ju där för att ha KUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!
    Yeeeehaaaa, Svenska Cupen och formula kommer rocka iår!!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2000 vid 09:46 som svar på: Svenska Cupen?????

STÖRST GÅR FÖRST!!!
    Gaastra 10.9 kwm
    Starboard fetemegaSTOOR med minst 58 fena!
    97 kg FET!

/Rejsnisse…

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2000 vid 07:53 som svar på: Ny skön rulle!

Hos Surfers Paradise!
    http://hem1.passagen.se/surfersp

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2000 vid 07:28 som svar på: Surf idag

Friskt jobbat,det låter underbart.
    Yepp jag har varit ute 6ggr i år.

MVH///J.S.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2000 vid 03:16 som svar på: Style och Voodoo

Har hört att de ska vara odugliga i byiga vindar…back to the triangle..så att säga…………………………………..?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 23:05 som svar på: Ny skön rulle!

Var får man tag i den ? (Simmer rullen alltså)

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 20:03 som svar på: king of the lake

King of the lake körs ej i torbole, Utan på ett litet ställe på västra sidan av sjön,kommer ej ihåg när dom brukar köra tävlingen, juli tror jag,
    Torbole är bäst att bo i om man ska segla men inte billigast Det är dyrt att leva i garda, se upp för tyskar dom är över allt!!!
    Helt otrolig segling, bergen som går rakt ner i vattnet,Vinden kommer varje dag, Först på morgonen Kraftig nord från bergen.Sedan vänder den 180 grader
    Till sydlig som ökar frammåt eftermiddan. Åk dit du kommer ej att ångra dig!!
    Häls F.Boman

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 18:23 som svar på: Style och Voodoo

har 4,4 5,0 och 5,8 STYLE har inte seglat med något bättre under minna 16 år på vattnet.. om stålar finns köp viper masten.. and you my frind will be flying high.. rip it up.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 18:21 som svar på: Cfree eller V8?

Jag antar att det är ett stort segel du är ute efter, 8,0 eller större? Ta en titt på Gaastras Free Slalom. 8,5 riggas på 460-mast, vilket inte är så tokigt för kassan om man nu inte har en 490 dvs.
    Lycka till DJN

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 17:58 som svar på: Värme i buss

Okay.

Men vad är dom till för då ?? alltså pedistal värmarna.
    När jag snackade med en säljare, sa han att det var ok så länge man hade ventilation i bussen/båten.
    Man skulle tydligen ha 2 st luft-ventiler så det blir cirkulation på luften.
    Dessutom står det att dom skall vara luktfria.

Har du testat eller?

Johansmile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 09:48 som svar på: ICQ!!!

Det finns ett kontakt nät med windsurfare på icq på intresse grupper joina där!!
    mitt nr 26671761 mvh. Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2000 vid 03:45 som svar på: *e det så här vågsurfare ‘e?

Ja

• anonym-anvandare

Medlem
    12 februari, 2000 vid 20:22 som svar på: Värme i buss

Det är väl inte syreförbrukningen i sig som är så farlig. Däremot kan det avges kolmonoxid som dämpar andningsreflexen.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 februari, 2000 vid 19:27 som svar på: Vacuum-pump?

Tjenare Fredrik. Du kan köpa en gammal dammsugare o använda den till vacummpump tillsmmans med sopsäckar. Du lägger helt enkelt in brädan i sopsäckarna o tejpar tätt. Du ansluter sedan dammsugar slangen till en öppning i sopsäcken o tejpar tätt även där. Sen är det bara att sätta igång dammsugaren ett tag, inte för länge. Jag har hört andra som gör på det sättet. Det har funkat för dem.
    mvh Mattias.

Sida 3654 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums anonym-anvandare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.