anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Verkar ok!
Namn: Ted Antonsson
Nick: Beaver
Plats: Väst Sverige (Hamburgsund) 15 mil norr om Göteborg -
Njaaaaaaaaeeeeääääää.
-
´får völ bistå med mitt oxå då…
37675090//Peter
-
och vindstatistik/månad
-
-
hade en gammal länk till en au site – men den hade tydligen lagts ner.
annars kan du kolla in Maui Sails – som har mycket jp info – det har grym koll och sammarbetar med JP:s customtillverkning i Haiku. Här kan du shoppa en ny JP för $US 1595.- över nätet – som hittat…
http://neilprydemaui.com/boardpage.html
/johan
Har du frågor så kan du mail:a eller lägg in på deras konf.
-
kolla även in http://www.worldwindsurfing.com och gå in på regionala länkar, där listar de siter per region.
-
Vet ej, men jag beställde den från UK, verkar fungera jättebra…..De drog pengarna från Visa-kortet på stubben men filmen har jag inte sett till ännu….
jag ska hålla er uppdaterade. hoppas den kommer idag, beställde den typ dan före julafton så posten är väl inte vm-snabbast direkt. -
Stack på vinst o förlust 2 veckor till Barbados förra vintern och det gav följande utdelning: 2 dagar med den bästa segling jag upplevt, 4,5m2 – 255m perfekt sideshore(alltid!!!) vid Silver Sands som bjöd på sagolika vågor. 4 dagar med bra segling, 5,5 – 270 och öde(max10 pers) vågor som verkligen visade att naturen ibland blottlägger sin kärlek för vindsurfare.
2 dagar med medioker vågsegling, dock hela tiden med vågor som inbjöd till vågsurfing(Silver Sands, Batsheba)
På östkusten vid Batsheba bor en inflyttad surfkvinna som kan erbjuda boende och kvalitativa hamburgare till ok pris, dock något off för vindsurfing.
Du behöver 255-280 + 4,5-6.5 Wave/freeride prylar och kom ihåg att ta med allting!!!(utom våtdräkt) då det inte finns någonting av vindsurfingvärde att köpa på öajävlen, inte ens hängsele mm.
Dessutom, med tanke på prisnivån på Barbados är det fanimej värt övervikt på flyget för att få med sig ett par flak vita bönor…
Må förbannat gott i de 28 gradiga perfekta vågorna vid Silver Sands – de är värda lite väntan o mycke slantar. -
dödar man inte tårna med en sådan? Om man kör annat än slalom då förstås..
-
ha ha ha coolt, klittmöller rules.
-
Det här kan nog bli riktig humor. verkar ju vara supergräjt!