Forumsvar skapade

Sida 3672 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2000 vid 23:34 som svar på: Vindsurfing på Eurosport i dag kl.13.00

Kunde du inte skrivit det lite tidigare:—-)

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2000 vid 11:41 som svar på: “noskyddare”

ssssssssssssssss

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2000 vid 07:56 som svar på: Haj?

ja ha ja, då är det ju ingen anledning till oro. då kan man ju i lugn och ro förblöda på en solig sandstrand nånstans. känner mig mycket lugnare nu.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2000 vid 07:54 som svar på: Tecno Limits?

ja det var verkligen uttömmande information, jag kan knappt smälta allt. NOT!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2000 vid 18:46 som svar på: Är Gr. Canaria kass i feb,mar?

Oh nej! Men det kanke inte blir 4.7 varje dag
    Boka och åk!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2000 vid 16:07 som svar på: askim idag! s/w 10/15 6gr

Torsdag och Fredag verkar lovande enligt Dansken och man har tagit semester. Då är det pååå…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2000 vid 14:49 som svar på: askim idag! s/w 10/15 6gr

Här är jag igen!
    Vi seglade knappt enn timme 5.0 då la vinden av!
    Utsikter för resten av vecka verkar bra så det blir säkert fler turer till Askim!
    Ses på vattnet.
    Jan.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2000 vid 10:16 som svar på: Info om Barbados

Steffo, vad du än gör – åk inte till Barbados för att köra riktig hard core vågsegling. Jag har massor av polare som varit där men jag tror inte någon har fått segla ordentligt om man med segla ordentligt menar 5,3 och neråt.
    Det brukar däremot vara fina vågor och verkar vara bra vågsurf på många ställen, men vinden verkar vara rätt opålitlig och inte speciellt stark. Då det blåser normalt verkar det vara 6,2-5,7 som gäller och inte speciellt stora vågor vid Silver Sands.
    Det är klart, gillar man lite lättare vind och 6,5-7,0 segling, varmt vatten och vackert väder så är nog barbados supernice.
    men men, allt detta är bara rykten, jag har själv aldrig varit där men målfoto på om jag inte skulle ta GC i stället. enklare, billigare och blåser det så brukar det hårdrocksblåsa, 5,3-4,7-4,2. Alltid svårt med resor mitt vintern om man inte skall åka långt.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2000 vid 08:47 som svar på: Fuerteventura??

Beror på vilken surfing du är ute efter??? Sotavento är ju ett känt plattvatten ställe med lång strand och cross-offshore. Här kan det dock vara vind om det inte är det någon annan stans. Vågställen finns det bättre uppe i norr runt Corralejo och väster om staden. Dock stenigare och mer svåråtkomligt. Man bör tänka på att det är en liten bit mellan Corallejo och Sotavento…
    /Frippe

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2000 vid 08:42 som svar på: askim idag! s/w 10/15 6gr

Var där och seglade igår. Grymt bra med SW 10 m/s. Seglade 6.8 med bra drag. Vi var två??? Vad gör alla andra…..Kollar Landet Runt eller Livslust ellller ???

• anonym-anvandare

Medlem
    2 januari, 2000 vid 18:44 som svar på: Rätt mast??

Hej!
    Jag skulle rekommendera dig att prova med en förlängare. Fördelen med en förlängare är att du kan justera mastens längd och på så vis anpassa masten efter seglets luff. Förlängare finns i många olika storlekar, färger och utförande och går att köpas i samtliga Svenska windsurfingbutiker. En normal förlängare brukar gå loss på ca 4-500 kronor.

Lycka till och mycket nöje!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 januari, 2000 vid 18:36 som svar på: Bic techno

Är kanske inte den ultimata race maskinen men i ett race är det så många andra faktorer som spelar in så med bra teknik går det nog att placera sig hyfsat även med den. Saknar väl kanske det där sista i höjdtagning och planing i jämförelse med de extrema racebrädorna. Den mindre Technon var ju super så det är nog en mycket go och rolig bräda att segla!!!! Annars tror jag FV1r är Bics nya race bräda för formula 2000.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 december, 1999 vid 23:58 som svar på: Gott Nytt År…

milleniets första nyårs meddelande? eller är detta det?
    skit i samma för nu är det äntligen över!!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 december, 1999 vid 10:10 som svar på: Rätt mast??

Vad skall du med så fina grejer till om du inte vet det själv

• anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 1999 vid 14:18 som svar på: Rapport fran GC…….

OK aterigen pa internet cafet i playan.
    Till Henko70 kan vi rekomendera Aguila playa eller Sideshore som bada ligger pa Playa del Aguila.
    Mvh.
    Surfman GBG

Sida 3672 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums anonym-anvandare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.