Forumsvar skapade

Sida 3674 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 1999 vid 19:52 som svar på: En Volymfråga?

Köp en stor fet bräda, grejen är att plana så tidigt som möjligt, och köp ett segel på cirka 10 m2, det kommer att behövas, själv funderar jag på ett 10,9 (81 kg)eftersom vindgränsen är på 7 knop. Sen beror det på hur duktig du är ,om du kan hålla ner brädan i vattnet osv. Det man ska satsa på är lättvindsgrejor, det är det enda som gäller. Köp en bräda som är minst 72cm bred..
    Erik…

• anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 1999 vid 17:57 som svar på: SBF info

?

• anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 1999 vid 13:06 som svar på: Eurosport idag!

Måste tyvärr köpa julklappar

• anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 1999 vid 12:22 som svar på: Eurosport idag!

bra

• anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 1999 vid 07:14 som svar på: SBF info

Håller med dig!
    Det behövs dock fler pionjärer för att det ska bli något av. Det går inte att leva på Surfers Paradise i Varberg och Kenneth på Haga i all evighet. Det behövs fler som frivilligt tar tag och ordnar saker. Visst, SBF borde vakna upp och tydligare uppmuntra egna initiativ men samtidigt är det nog även upp till alla klubbar att försöka få lite liv i sin verksamhet. Det är klart att det inte kommer några nya windsurfare om det enda man gör är att annonsera i den egna klubbtidningen som kommer ut med två ex. per år och endast når fram till dem som redan är medlemmar.

Nu ska man väl inte kasta sten i glashus och jag kan inte direkt påstå att jag dragit så många strån till stacken…
    Vill därför avsluta med att TACKA alla er som har gjort 1999 till ett trevligt surf år, fortsätt med det!!!

God Jul och gott nytt år / Anders

• anonym-anvandare

Medlem
    22 december, 1999 vid 22:06 som svar på: Skruvfråga?

köp ny bräda !!!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 december, 1999 vid 19:43 som svar på: SBF info

Ar det uppmarksamhet, publik och media man ar ute efter sa ordna en freestyle tavling i Riddarfjarden!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 december, 1999 vid 11:03 som svar på: SBF info

“SBF har för avsikt att fortsätta och utöka satsningen
    på Svenska Cupen i Freestyle, vid sidan om Svenska
    Cupen i Racing.”

Sen är ju frågan vad som menas med det…

• anonym-anvandare

Medlem
    22 december, 1999 vid 07:25 som svar på: Tfnr till ON-TOP

Tack för hjälpen GOD JUL på dej själv.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 december, 1999 vid 06:55 som svar på: Tfnr till ON-TOP

Har fått en tysk katalog över sailworks och blev förvånad över att se ON TOP Windsurfing visste inte att dom fanns
    Dom håller till på Winstrupgatan 7 222 22 Lund Där stod tele nr (46) 4614-6383
    till dom så det blir väl 046-46 14 63 83 men är osäker på om dom har 8 siffror i Lund
    Annars God Jul och Gott Nytt År på dig
    Kenneth

• anonym-anvandare

Medlem
    21 december, 1999 vid 17:30 som svar på: Varit på Hawaii???

Tack så mycket för faktan, kan nog komma väl till pass, när resan blir av vet jag dock inte riktigt men inte för än tidigast till höst skulle jag tippa. Största problemet tycks vara att hitta någon/några medresinärer. En fråga vad menade du med:
    8000 skr till Honolulu, 1200 skr Honolulu/Maui t/r.
    Jag förmodar att du syftade på flyg t/r på 8000:- till Honolulu men med
    1200:- Honolulu/Maui t/r fattade jag inte riktigt vad du menade.
    Hur bodde du själv när du var på Maui och vilket vore bästa sättet att bo på ur ekonomisk och praktisk synpunkt tror du?
    Är själv jävligt sugen på att komma iväg så snart som möjligt men har en värnplikt att ta del av först så jag får allt vänta ett tag till men den som väntar på någe gott… heter det ju.
    Om du har flera tips så är det bara att berätta för du lär ju veta om en del saker som jag inte ens har tänkt på att fråga om.

Freddan

• anonym-anvandare

Medlem
    21 december, 1999 vid 16:01 som svar på: Bygga feting

Hej “Aspen”,

Vi vill gärna ha kontakt med dig. Har du lust att skicka ett mail till:
    redaktionen@surfblaskan.com

Hälsningar

Redaktionen
    Blå rummet Windsurfing
    http://www.surfblaskan.com

• anonym-anvandare

Medlem
    21 december, 1999 vid 10:13 som svar på: NP NR

Jag är väldigt nöjd med mina Nils Rosenblad. Bra tryck planar skapligt tidigt
    och ett brett register. har hållt bra i ett par år/tvättmaskiner. Förutom att
    de är lite dyrare får man ju den tüska känslan, samt att man lättare blir du med
    fritz och heinz på beachen…
    Nästa linje blir dock nog av annat märke, mer för att jag inte tror att det
    är så stor skillnad på de schyssta märkena längre utan man får se mer till vad
    man vill göra med seglet och välja segel därefter.

/Mac

• anonym-anvandare

Medlem
    21 december, 1999 vid 08:03 som svar på: NP NR

Nisses seglingsegenskaper ar overlagsna prova sjalv tex NR 1999.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 december, 1999 vid 21:50 som svar på: Jul/Storm s/w

Kan bli Askim på juldagen om det inte har blivit drivis!!

Sida 3674 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums anonym-anvandare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.