anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tror att Skanör-Falsterbo är rätt bra.
-
Har lånat ett par Pro Limit med öppen handflata – det är absolut inga som helst problem – varit ute två timmar idag på lunchen. 2-3 timmar i torsdags. funkar supernajs.
-
Försvar och försvar !
Lite partisk är man väl oberoende man vill eller inte.
Men det är inget billigt knep på så sätt att jag kommer att erbjuda dig att köpa tex min bräda 😉Jag är mycket nöjd med min Vivace 290 och tycker personligen inte att det är så
mycket mera fördelar med Veloce 288.En faktor som man inte skall förbise är att jag kört min 290 i 4 år och endast provkört 288 i ca 1/2-1 timme.
Vanligtvis så köper man ju en ca 120L bräda som sin första “funboard” och till det tycker jag 290an är helt OK
-
Inte Bic utan Explosion99 och RAF6.7 (har ett NR också)
Jag seglade där redan 80 med Wing och då gick det kanske något bättre
Fast jag har ju november på mig också som tur är
OBS Det är när du är nybörjare som du verkligen behöver fina lätta
manövrerbara prylar. Speciellt riggen. Sen om du blir duktigare betyder prylarna “5-15% .” I alla fall gäller detta helt klart skidor utför.
Men var seglar alla andra nybörjare i Stockholm på höstarna?En som trots allt har grymt kul och längtar tillbaka till Cala Mesquida på Mallis
-
Det är inte så att du försvarar din egen gamla vivace…?
-
Hör med CLS Uffe han lär ha sålt sådana en gång i tiden (kanske gör så ännu).
Lycka till: Freddan -
Tjeena! Jag såg dig där (var och dök med oceanic som du kanske såg?) Jävligt snyggt segel det där NP´t, schysst Bic bräda också -98 eller -99 ah?
Men jag måste tyvärr säga att du inte verkade ha kunskapen att hantera prylarna riktigt ordentligt, träna på vi ses kanske i Björkan någon gång. -
Cissi sidan blev jätte bra och mycket snygg. Skickar tidningen i veckan.
Annette -
Utnyttja det “dåliga andrahandsvärde” och få mycket bräda för pengarna.
Andrahandsvärde blir ändå lågt på båda brädorna eftersom de är relativt billiga från början.
Har märkt att det igentligen inte är så mycket mer freeride känsla i 288an mot min 290a.
Jag kör 5,5-8,0 på min och det funkar fin fint. -
Helt rätt
Säsongen är definitivt inte slut tvärtom
Det är nu det verkligt grymma rippet börjar
November är och har alltid varit helt outstanding -
Köp en veloce det är en bra allroundbräda…
-
ok, tack så mycket !
annars, hur grymt insatt måste man vara för att klara att bygga en bräda ?
t.ex, plastningen, måste man ha tidigare erfarenheter av det ?, är det svårt att få sånna grejor bra ?
vad måste man tänka på första gången, …
har du nå tips ? -
Kanske bör du spana in nya NP/Diablo också
Det gör jag just nu -
Ulf Larsson
Apelviksleden 2, 432 53 Varberg
Bil.010-292 77 92
Personsök. 0740-14 56 14
Telefon. 0340-611 007