Forumsvar skapade

Sida 3692 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 1999 vid 16:20 som svar på: Hurra!

Det låter kul, har du lust att berätta för oss icke instatta i storyn ??

/Johan
    smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 1999 vid 16:02 som svar på: epostlista – ÖrebroSurfarna

http://surf.to/oresurf

Ny epostlista på ÖS hemsida.

/m

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 1999 vid 11:12 som svar på: Fråga om Niel Pryde VS

Jag har ett VS 5.1 från -97 (sista året modellen tillverkades). Det har en camber och är väldigt lättriggat. Seglet är lätthanterligt och det känns stabilt när det är byigt.
    /F

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 1999 vid 10:45 som svar på: Varför kramp med hanskar??

jag kör med tunn bom, men får ändå kramp med handskar.

Använd INTE kardborremmen runt handleden på dina handskar, och om dom ändå sitter hårt runt handlederna så klipp av dom, det hjälper.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 1999 vid 10:20 som svar på: Hängsele!!!!!!

Jag antecknar d!

• anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 1999 vid 20:15 som svar på: Varför kramp med hanskar??

Mej veterligt beror det på att själva greppet blir så tjockt. Prova bara att segla med “tunn” bom sk tjejbom, så märker du. Det är ju därför man har handskar med öppen handflata.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 1999 vid 09:12 som svar på: Stryka ut bulor i monofilmen???

det går att anv. strykjärn på små bulor anv. ej strykjärnet direkt mot seglet utan lägg en fuktig handduk på seglet och stryk sedan på den !

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 1999 vid 17:17 som svar på: Varför kramp med hanskar??

köp vileda diskvantar !!!!! Ingen kramp

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 1999 vid 10:41 som svar på: Stryka ut bulor i monofilmen???

Achtungtejp (gul/svart-randig) tycker jag håller förvånansvärt bra. Mycket bättre än gaffatejp,
    märkligt nog, i och med att gaffatejp härdar. Jag har ett vågsegel lagat med achtungtejp och det har hållt hela säsongen. Har man tur så matchar också tejpen brädans eller seglets färger.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 1999 vid 20:06 som svar på: Hål i surfskon

Funkar kanonbra till å lägga et extra slitlager om man är händig och kan konsten att inte kladda…

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 1999 vid 11:21 som svar på: Vart åker man idag? (Stockholmstrakten)

Skall det inte vara i Görväln när det är nord??????

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 1999 vid 08:28 som svar på: Vart åker man idag? (Stockholmstrakten)

Näsbypark eller Byleträsk (vallentunasjön) kanske, man det bästa tror jag är Sticklinge på Lidingö, fri vind hela stora värtan..

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 1999 vid 07:51 som svar på: Vart åker man idag? (Stockholmstrakten)

Är det inte nordligt idag???
    Stanna hemma hos mamma och drick saft och käka bullar eller glo på video i så fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 1999 vid 16:19 som svar på: Panik!!! Laga Segel!!

Det går även att laga segel med märkduk, dvs den typ av självhäftande väv som används till segelnummer. Gör du bara rent
    innan du lagar så sitter den duken som f-n på monofilm. Duken köps i lösvikt och kostar ca 10 per dm i bredden 1,5 m.
    Du måste dock tänka på att man aldrig är en riktig hardcoresurfare om man inte har minst en silvertejplagning på någon
    del av utrustningen. Så har du ingen förut har du ju chansen nu…

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 1999 vid 13:36 som svar på: segeldesign ?

japp, jag har sett den …
    vet du när de andra delarna kommer ? det där var ju bara första delen …

Sida 3692 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums anonym-anvandare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.