Forumsvar skapade

Sida 3695 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 1999 vid 15:34 som svar på: webcam varberg

vi har vind . vi seglar……. 5,0 style följdes av 4,4 style som sennare vart 3,7 zeta i 4 ja 4 hela dagar…..

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 1999 vid 14:12 som svar på: fuerteventura

Detta kanske kan vara värt att spana in?!
    http://www.planetwindsurf.com/fuerte.htm

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 1999 vid 18:34 som svar på: helgen

Var är bästa platsen (i Sthlm) för att frysa häcken av sig vid den vind som prognostiseras till helgen? Går det fortfarande köra i en shorty? Det är allt jag har.
    /T

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 1999 vid 14:03 som svar på: Längtar tillbaks till Essaouira och Tarifa

Efter 19 av 25 möjliga dagar i Moulay på en månad får man, efter man kommit hem, 4 av 68 möjliga dagar i sur-sverige!!!
    Vem längtar inte tillbaka till den varma, stadiga sideshoren i Moulay?

S..

• anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 19:28 som svar på: F2 AIR 260

Seglar mest insjö och använder sällan segel under 5,0. Det verkar inte va en kanonbräda direkt eller??

• anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 18:15 som svar på: Jobbig kille!!!

Oj då, det var vist min tjej som varit här och kladdat. Hon blev nog lite sur iom att det inte blev någon släktträff i helgen….Klart att man ska segla när det blåser, det är ju inget att diskutera. Jag lovar att hålla koll på henne nästa gång hon är inne på nätet så vi slipper mer sådana inlägg.

Daniel

• anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 07:07 som svar på: mistral wave263 i stockholm?

Den är överlägsen!
    Planar med 6,2 på brisen i 6m/s. Jag har använt den ner till 5.0, det är skönt med lite volym när man skall ut ur bryten.
    Funkar utmärkt att göra radikala trick och att rida vågor.
    Min är tillsalu för 5000:-. Se konfen under säljes.
    /Magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 04:55 som svar på: 17M/s i varberg!

Kan man kika på ngt ställe på webben eller måste man själv ner och kika i viken hur mycket det blåser, hur gör du???

/Dont`t know nothing!

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 1999 vid 19:48 som svar på: Hur långa hängsele-linor??

från armbågen till handleden eller lite kortare. ..nes

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 1999 vid 13:33 som svar på: Jobbig kille!!!

jag var i den situationen innan med min fd tjej, hon tyckte att jag surfade och handlade för mycket prylar men surfen var också den enda sport jag gjorde som vi båda två inte gjorde ihop, idag är jag ihop med min tjej som älskar windsurfing och jag har aldrig haft det bättre. för mig och säkert andra surfare är windsurfing en “själs grej” rent av soul, man kan ha den värsta dagen i hela sitt liv men sticker jag sen ut och surfar några timmar så har jag glömt ALLT vad som fick mig att må dåligt. Surfen får mig att ha fötterna på jorden, må bra och umgås med likasinnade människor som är ute efter en gemensam sak: att njuta av livet och ta det för vad det är värt här och nu.
    Mitt tips för er båda är att hitta någon som ni har något gemensamt med och sluta gnälla på den andre för att han/hon har kul, och i ditt fall hade jag börjat surfa för när det väl blåser finns det bara inget annat att göra.
    tips nummer 2: gå med i RAN Windsurfing,. en klubb där bara tjejer surfar runt om i hela landet…………mr Soul

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 1999 vid 09:21 som svar på: ÖS-lösblad, vilket ÖS i Örebro!!!

Vilka surfställen…….Det trodde man inte om Hjälmaren….WOW
    …..Snygg hemsida

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 1999 vid 07:19 som svar på: Jobbig kille!!!

Hmm, Jag tror inte det finns så mycket du kan göra faktiskt förutom att antingen själv köpa bräda eller vänta och se om intresset kanske avtar vilket kan dröja. Hade faktiskt ett liknande förhållande för några år sedan visserligen inte alls lika allvarligt men, ja…, jag har fortfarande brädan kvar.

H.H: Freddan

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 1999 vid 21:47 som svar på: Soul 6.6

Intresserad, om det inte är sålt redan.
    Maila mig på bjorn.skarin@telia.com

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 1999 vid 20:00 som svar på: Suger

Varför använder du sådant ovårdat språk Black Knight???

• anonym-anvandare

Medlem
    30 september, 1999 vid 22:17 som svar på: Inomhus surf i köpenhamn?

Det är klart han menar vindsurfing, eller ,freddyboy?
    ja, surfing ser grymt lamt ut när man står still och surfar på en konstvåg!, finns i telemark i norge vet jag.

Sida 3695 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums anonym-anvandare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.