Forumsvar skapade

Sida 202 av 202
  • basse

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 05:59 som svar på: Björlanda…

Har bara kört i Björlanda 2 gånger men då körde jag utan skor och det fungerade… lite slemmigt ibland bara.

• basse

Medlem
    9 augusti, 2003 vid 16:45 som svar på: Riktig van

Kul läsning. Går och funderar på om man skulle skaffa en liten jänkare jag med. Har ingen koll alls på modeller mm. Största frågan är väl om man skall satsa på Dodge eller Cheva? Någon som har tips på det? Sedan kommer väl kanske motorvalet.. 350, 318, 308.. ääeehh .. Vadå??

-Basse

• basse

Medlem
    29 juli, 2003 vid 15:08 som svar på: bilder

Var detta i Pingst?? Bröt han verkligen benet?? Då bet han ihop riktigt bra… trodde han hade stukat rejält eller så… Om det var Pingst så var det riktigt bra med den dagen… lite jobbigt att köra hem till Gbg efteråt bara…. smile.gif

Jag har förresten en hel del bilder från den dagen om någon är intresserad.. Saga hade inte så mycket att göra så hon fotade en hel del. Skicka ett msg eller mail bara så skickar jag över det jag har.

-Seb

• basse

Medlem
    9 april, 2003 vid 13:09 som svar på: Windsurfing vid stenungsund/tjörn

Körde förbi vid lunch…. rackarns hård nordlig vind utanför mcdonalds där.. vet inte vad det heter…

• basse

Medlem
    2 april, 2003 vid 10:34 som svar på: SATAN VAD DET BLÅSER!

… men där står inte Lilleby. Det skall väl fungera på allt mellan N och O skulel jag tro.

• basse

Medlem
    2 april, 2003 vid 10:28 som svar på: SATAN VAD DET BLÅSER!

Kolla in på http://www.gbgwindsurfing.com klicka på ”om gwc” så hittar du spotbeskrivning i menyerna till höger!

• basse

Medlem
    2 april, 2003 vid 09:01 som svar på: SATAN VAD DET BLÅSER!

Jag kan bara meddela då att jag stack ner till Torkelstorp igår och körde 4.7 ,stundtals överriggad, i 2 timmar… Var va alla… jag hade ganska gott om plats skulle man kunna säga! grin.gif

• basse

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 17:33 som svar på: Sillvik idag?????

Någon som tänker sticka ut imorgon torsdag ??

• basse

Medlem
    19 augusti, 2002 vid 05:55 som svar på: bojkotta svenska surfaffärer!!

Kan absolut inte hålla med all negativ kritik till SP. Vi var där i lördags och handlade en bräda åt min tjej och kittade upp oss så att vi har 2 riggar att bolla mellan. Tror vi stod och snackade med killen i 1,5 timmar om vilken bräda som var det bästa valet. Fick mycket bra hjälp och tips tycker jag. Dessutom känns det helt OK att ställa frågor till killarna där inne även om man inte är proffs och känner till allt om form och utveckling på brädor och segel. De är ju rätt mycket bättre än de ”coola” schnubbarna på MegMax och Surfcompaniet där man kan gå in och inte få så mycket som ett ögonkast trots att man är villig att handla prylar för ett par månadshyror!!

• basse

Medlem
    25 september, 2001 vid 08:58 som svar på: bästa surfjobbet

kolla in http://www.cix.co.uk/~flyingfish/
    ser bra ut.. kanske vore något. Undrar vad man behöver ligga på för nivå innan man sticker ner!

~Basse

• basse

Medlem
    26 juli, 2001 vid 05:39 som svar på: GUN Sails?

Vilket har du? Jag funderar på Freeride eller Groove.

• basse

Medlem
    24 juli, 2001 vid 08:31 som svar på: Mauritus eller Costa Rica eller Cuba eller Cuba och Costa Rica?

7 månader låter sjukt bra. Får man fråga hur du bodde och levde och vad du hade før budget?
    Har tagit tjænstledigt i december før att dra till Thailand och klættra men funderar mer och mer på att dra och surfa istællet!!

~Basse

• basse

Medlem
    19 juli, 2001 vid 08:46 som svar på: Brädval?

Var finner jag dessa och vad kostar de? Hur stort kan jag segla med? 7.5?

Sida 202 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums basse

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.