basse
Forumsvar skapade
-
Har bara kört i Björlanda 2 gånger men då körde jag utan skor och det fungerade… lite slemmigt ibland bara.
-
Kul läsning. Går och funderar på om man skulle skaffa en liten jänkare jag med. Har ingen koll alls på modeller mm. Största frågan är väl om man skall satsa på Dodge eller Cheva? Någon som har tips på det? Sedan kommer väl kanske motorvalet.. 350, 318, 308.. ääeehh .. Vadå??
-Basse
-
Var detta i Pingst?? Bröt han verkligen benet?? Då bet han ihop riktigt bra… trodde han hade stukat rejält eller så… Om det var Pingst så var det riktigt bra med den dagen… lite jobbigt att köra hem till Gbg efteråt bara….
Jag har förresten en hel del bilder från den dagen om någon är intresserad.. Saga hade inte så mycket att göra så hon fotade en hel del. Skicka ett msg eller mail bara så skickar jag över det jag har.
-Seb
-
Körde förbi vid lunch…. rackarns hård nordlig vind utanför mcdonalds där.. vet inte vad det heter…
-
… men där står inte Lilleby. Det skall väl fungera på allt mellan N och O skulel jag tro.
-
Kolla in på http://www.gbgwindsurfing.com klicka på ”om gwc” så hittar du spotbeskrivning i menyerna till höger!
-
Jag kan bara meddela då att jag stack ner till Torkelstorp igår och körde 4.7 ,stundtals överriggad, i 2 timmar… Var va alla… jag hade ganska gott om plats skulle man kunna säga!
-
Någon som tänker sticka ut imorgon torsdag ??
-
Kan absolut inte hålla med all negativ kritik till SP. Vi var där i lördags och handlade en bräda åt min tjej och kittade upp oss så att vi har 2 riggar att bolla mellan. Tror vi stod och snackade med killen i 1,5 timmar om vilken bräda som var det bästa valet. Fick mycket bra hjälp och tips tycker jag. Dessutom känns det helt OK att ställa frågor till killarna där inne även om man inte är proffs och känner till allt om form och utveckling på brädor och segel. De är ju rätt mycket bättre än de ”coola” schnubbarna på MegMax och Surfcompaniet där man kan gå in och inte få så mycket som ett ögonkast trots att man är villig att handla prylar för ett par månadshyror!!
-
kolla in http://www.cix.co.uk/~flyingfish/
ser bra ut.. kanske vore något. Undrar vad man behöver ligga på för nivå innan man sticker ner!~Basse
-
Vilket har du? Jag funderar på Freeride eller Groove.
-
basse
Medlem24 juli, 2001 vid 08:31 som svar på: Mauritus eller Costa Rica eller Cuba eller Cuba och Costa Rica?7 månader låter sjukt bra. Får man fråga hur du bodde och levde och vad du hade før budget?
Har tagit tjænstledigt i december før att dra till Thailand och klættra men funderar mer och mer på att dra och surfa istællet!!~Basse