Forumsvar skapade

Sida 118 av 122
  • bicless

Medlem
    29 juni, 2007 vid 19:14 som svar på: Pris på bräda

Kanske kring 3500-4500 beroende på skick och om fena, stroppar boardbag ingår.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    28 juni, 2007 vid 20:14 som svar på: Lämpligt nybörjarkit?

EPX mast låter inte så upphetsande men annars är grejerna helt ok.
    Du kan även köpa nya grejer av oss på surfspot för några tusingar till, se http://www.surfspot.se. Då har du möjlighet att välja segelstorlek och får garanti på grejerna.
    Mvh
    Bicless

• bicless

Medlem
    20 juni, 2007 vid 18:20 som svar på: Någon som kan laga bräda i sydöstra sverige

Ok, tack för svar, kanske något annan har nått mer tips?
    Alla tips emottages tacksamt.

Bicless

• bicless

Medlem
    20 juni, 2007 vid 15:11 som svar på: Utrustning

Ja, eller så har vi (ja SurfSpot alltså) även paket med ny Bic Techno Classic bräda, Gaastra segel, Fiberspar mast och bom för 8490:- som passar bra för nybörjare eller återfallssurfare. Bara välja det man tycker känns bäst och prisvärdast.

Just nu är tyvärr några av nybörjar och instegspaketen slut men vi väntar in nya leveranser inom kort.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    20 juni, 2007 vid 15:05 som svar på: Lämplig?

Hej

Paket med mastfot, förlängare, upphalslina, nedhalslina kostar 595:- Det är det som tillkommer för att det skall bli seglingsklart om man startar helt utan prylar från början.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    9 juni, 2007 vid 15:56 som svar på: Söker gummiled mellan segelmast och bräda

Hej

Om du kan lägga upp bild på din gamla gummiled eller maila så kan jag kolla om jag har en sådan.

Mvh

Bicless
    mattias.gunnarsson@bredband.net

• bicless

Medlem
    4 juni, 2007 vid 18:41 som svar på: Boken "Tricktionary"…

Jag har läst hela flera gånger, tycker den är kanon, det mesta finns med från nybörjare till extrem och dessutom rangordnat i svårighetsgrad. Alla trick och manövrar står väl beskrivna med illustrationer och tips på hur man kan öva för att få upp rätta känslan.
    Den är så bra att jag tagit in den i butiken. Kostar 259:- hos mig på http://www.surfspot.se

• bicless

Medlem
    2 juni, 2007 vid 16:24 som svar på: vem gör master?

Hej.
    Excel i Finland gör fortfarande master. Fiberspar görs exempelvis där.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    7 maj, 2007 vid 17:14 som svar på: Beställa grejer på internet

Hej

Vi driver SurfSpot vid sidan av vanligt jobb så det kan vara svårt att kolla/prova grejer på dagtid på vardagar. På kvällar och helger går däremot bra. Det mesta finns i lager men de kompletta paketen säljer mer än planerat så dessa kan man få vänta 1-2 veckor på.
    Saknar man något på hemsidan så kan vi försöka jaga rätt på det. Maila gärna.

Mvh
    Mattias

http://www.surfspot.se
    info@surfspot.se

• bicless

Medlem
    5 april, 2007 vid 05:30 som svar på: surfspot – outletbutik

Tackar och bockar.

Om det är någon som saknar något i butiken så maila info@surfspot.se så skall vi försöka komplettera med det. Fler master, bommar och segel är redan på G.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    2 april, 2007 vid 19:05 som svar på: surfspot – outletbutik

Nu kan man gå in och kolla om man vill, det mesta är klart.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    28 mars, 2007 vid 17:48 som svar på: surfspot – outletbutik

Obol 2… närå. Det är en ny webbshop med sortiment från Hifly, Sailloft, Ascan och lite andra sköna märken som varit dåligt representerade i Sverige. Outlet betyder att vi även säljer uppköpta partier och begagnat för riktigt bra priser. Just nu håller vi på med sista pillet och butiken provöppnar imorgon för att testa att allt fungerar som det skall. Så gå in på
    eller maila frågor på
    info@surfspot.se
    om du är nyfiket på något så svarar vi så fort vi hinner.

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    25 februari, 2007 vid 21:26 som svar på: Laga segel i stockholm

Kalas
    Jag ringer Björn 🙂
    Tack för hjälpen.

Bicless

• bicless

Medlem
    25 februari, 2007 vid 21:05 som svar på: Hör Bicless "surfbutik" hemma på K&S?

Otroligt vad begg-marknaden sover på vintern. Bara några få annonser varje vecka just nu. Kanske man kunde göra en variant där exempelvis kommersiella handlare annonserar begagnat mot en peng där privata annonserar gratis. Kan vara till glädje för alla. Känns som det är rätt många surfare som vill uppgradera eller byta ut prylar men endå inte alltid köpa nytt och de e ju inte direkt lätt att hitta exakt det man behöver när tillgången är så skral.

Jag har börjat köpa in partier med fjolårsgrejer och begagnade grejer för att försöka fylle lite av denna efterfrågan men vågar inte riktigt lägga ut grejer här utan väntar mest på att min hemsida skall bli klar. Tror dock att de flesta som vill ha beggat kollar på steffo, inte i själva shopparna. Så har i alla fall jag gjort :).

Mvh

Bicless

• bicless

Medlem
    24 februari, 2007 vid 18:38 som svar på: Hör Bicless "surfbutik" hemma på K&S?

Jo, det är lite knepigt att köpa banners när man varken har surfbutik eller webbsida, men visst du har rätt i att har man en butik så skall man självklart betala för sina annonser. Får nu i alla fall hjälp att plita ihop en site och snart är butiken ett faktum så då kan du gå in på siten och handla billiga begagnade surfgrejer och slipper leta upp mina annonser på K&S.
    Du kanske till och med kan ta dig dit via en banner på steffo.

Bicless

Sida 118 av 122
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums bicless

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.