Forumsvar skapade

Sida 124 av 140
  • dude

Medlem
    15 juli, 2001 vid 21:49 som svar på: PWA i Pozo sartade igår…

hur många pesetas per krona föresten?
    -nicke

• dude

Medlem
    13 juli, 2001 vid 08:17 som svar på: Hur var torsdagen??

aningen snett men senare mer o mer rakt på när vågorna blev mindre
    -nicke

• dude

Medlem
    13 juli, 2001 vid 08:00 som svar på: Hur var torsdagen??

bästa dagen jag haft på torö hittills. soligt varmt 4.7 72litersbrädan hopp gippar duck-jibes vågridning o folk som solade på stranden

så där var uppvärmningsdagen på småbrädan för sässongen avklarad – nu är sässongen igång…

-nicke

• dude

Medlem
    13 juli, 2001 vid 07:29 som svar på: Fiskebäck 11/7

jävlit trist sånt här.
    -nicke

• dude

Medlem
    12 juli, 2001 vid 07:06 som svar på: Lättgippat medelvind

skulle vilja säga att mistral screamer från tidigt 90-tal lär dig en bättre gipp eftersom den kräver mastfotstryck, men den är nog allt svårare att gippa än dagens brädor typ Carve 99 eller liknande. annars är ju mistral flow 76 en populär bräda som är lättgippad. själv tror jag mest på den nya generationens brädor som är lite bredare än freeridebrädor. de är grymt stabila plattformar så ramlar gör man inte ofta o dessutom är de grymt svängvänliga. exempel på en grym bräda är starboard carve 111.
    -nicke

• dude

Medlem
    12 juli, 2001 vid 06:58 som svar på: en liten volym fråga

… … …för vill man bli säker så gäller det att träna i så lika förhållanden så ofta som möjligt. Men det är ju klart att det är askul att surfa med smågrejer när det blåser som fan!!!
    -nicke

• dude

Medlem
    11 juli, 2001 vid 09:57 som svar på: Äntligen dags för Torö!

Grymt! DÅ blir det torsdag o lördag – få se om det blir fredag också
    -nicke

• dude

Medlem
    10 juli, 2001 vid 22:06 som svar på: Bilder från Mälarsurf 29/6 med vattenkamera!

sjysta bilder =)

-nicke

• dude

Medlem
    10 juli, 2001 vid 22:01 som svar på: Äntligen dags för Torö!

Jag är övertygad =)

Men bilen är inne på service. Har nån bil o kan hämta upp på Söder så kan jag erbjuda övernattning på Torö om det kan bli surf säg både onsdag em o torsdag fm.

slå en pling på 6440057 vetja

-nicke

• dude

Medlem
    10 juli, 2001 vid 12:13 som svar på: en liten volym fråga

ju större volym, bredd … o segel desto mer surfing. annars blir det längre väntetid emellan. o skulle det blåsa som fan så är det oftast bara att vänta lite så avtar det… … …
    -nicke

• dude

Medlem
    10 juli, 2001 vid 12:10 som svar på: Äntligen dags för Torö!

vad är det som är på gång ??

• dude

Medlem
    10 juli, 2001 vid 00:17 som svar på: en liten volym fråga

för din vikt skulle jag skaffa en 107 liters, inte mindre

-nicke

• dude

Medlem
    10 juli, 2001 vid 00:13 som svar på: lattor

man ska inte dra lattorna för hårt. vad är det för dåre skulle jag vilja säga som rekommenderar dra lattorna stenhårt???
    -nicke

• dude

Medlem
    9 juli, 2001 vid 06:32 som svar på: ding i brädan!!!

ring ulf larsson 0340-611007. det kostar 1500kr
    -nicke

• dude

Medlem
    8 juli, 2001 vid 09:56 som svar på: pasport i lidköping ska man akta sig för

nonne, gör det inte så komplicerat nu. pa sålde brädorna du hade lagt handpenning på och fick inte tag på några nya till dig så enkelt är det väl och det är väl något som andra kan lära sig av

nu får ni lägga ner attityderna och stridsyxan för det börjar bli lite betungande

en tjejpolare blev föresten lovad av pa på liknande sätt. pa sa att han skickat grejen på posten och att den snart skulle komma. fast den kom aldrig och var aldrig skickad heller o det gick jag kommer inte ihåg om det var tre veckor eller tre månader som hon inte kunde surfa för att hon litade på pa att grejen skulle komma. hon blev grymt ledsen o besviken i alla fall.

-nicke

Sida 124 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums dude

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.