Forumsvar skapade

Sida 130 av 140
  • dude

Medlem
    21 maj, 2001 vid 14:38 som svar på: Segla V el NV i Sthlm

just ja, nu kommer jag ihåg hur det vart, som vanligt då på erstan:)

själv körde jag 8.2 från görvälnsbadet o kryssade upp i sundet västerut. hängde med formulasnubbarna som jag inte hade en suck att hänga med upp i vind.fick två timmar härligt surf i sol och la av vid halvtretiden. det varierade väl mellan 6 o 11 men jag skulle inte velat haft nåt mindre än 8.2. då skulle det blitt en hel del guppande o kryssen upp i sundet skulle nog tagit tre gånger så lång tid.

hörde av en annan som körde söderut på “rangsta” att det var överriggat med 5.3 på eftermiddan…

idag är jag trött och det var himla kallt men det kanske var ett gäng ute idag trotts allt?

• dude

Medlem
    21 maj, 2001 vid 14:06 som svar på: Segla V el NV i Sthlm

skulle vara kul att höra vilka segel som användes på erstan söndag!

• dude

Medlem
    15 maj, 2001 vid 23:19 som svar på: Båtwebben!!

Sjyst dr Masse, jag tror på det där moderatbandyvädret. Får se hur pålitligt det blir o om det är anpassat för bandyn på nåt sätt som smhi har anpassat sina prognoser för att skrämma båtfolket in i hamn…

• dude

Medlem
    13 maj, 2001 vid 22:36 som svar på: VAT, momsfritt?

bra poäng där. det är ju trevligt att få grejerna så snabbt som möjligt. hur ligger det till med det eg…

• dude

Medlem
    13 maj, 2001 vid 19:06 som svar på: VAT, momsfritt?

taskit exempel Kris när man nu kan få tag på gun i SVERIGE

• dude

Medlem
    12 maj, 2001 vid 16:40 som svar på: kite.nu……

jag blev jävlit irriterad att ni förstörde en thread som inte hade nåt med kite att göra. lägg av med sånt!

• dude

Medlem
    10 maj, 2001 vid 07:38 som svar på: Sailworks CAM 1+1

hade ett en gång i tiden. det går att ta bort båda två eller bara en vilken som. det är bara att prova. mvh

• dude

Medlem
    9 maj, 2001 vid 07:40 som svar på: bomskydd

ok, sjyst! synd bara att inte utbud finns här uppe i stockholm där jag bor för jag vill gärna klämma på en sån här grej före jag köper en. jag är lite skeptisk till att just hållfastheten hjälper vid kastfall där ett sånt här bomskydd komprimeras rejält. vissa blir inte tjockare än ett par mm och de hjälper deffinitivt inte. nej jag tror jag har fastnat för det jag tjackade i Tarifa i somras …ser jag nån som använder ett sånt här MM-skydd o är bra på att motivera så är det väl en annan grej, hej. mvh o tack för svar /Niklas

• dude

Medlem
    8 maj, 2001 vid 16:20 som svar på: bomskydd

men stickan, det finnd ju inte mer information om skyddet där inte… 🙁

• dude

Medlem
    7 maj, 2001 vid 20:17 som svar på: Info om BIC Techno 263 ???

flow 276 är en himla bra bräda. det är allt jag vet.

• dude

Medlem
    6 maj, 2001 vid 20:33 som svar på: Det blåste 25m/s på träningslägret!!!

Ja det måste blåst som fan! Undrar föresten om det var nån som fick användning av sitt 3.7 eller liknande storlek om det nu var nån som hade nåt med sig. I så fall kan det ju bli intressant att skaffa sig en 370 mast för att maximera egenskaperna för sitt eget. JEAH!

• dude

Medlem
    6 maj, 2001 vid 20:30 som svar på: Torhamn

Vore kul att veta var Torhamn ligger i Sverige 🙂

• dude

Medlem
    6 maj, 2001 vid 20:29 som svar på: Vindvill i möra

Runt udden. Om du tittar ut mot havet på Torö Stenstrand så ligger det runt udden till höger om dig. Det blir nästan rakt bakom dig. Du ser hur det ser ut om du går in på http://www.gulasidorna.se och väljer sök via karta och sen skriver Torö i Gatunamn/plats fältet. Ungefär där det står Ören eller lite västerom gå man ut. Man parkerar bilen och går med grejerna genom skogen. /Niklas

• dude

Medlem
    6 maj, 2001 vid 12:19 som svar på: Vindvill i möra

hej på er surfare. nu blåser det fullt tryck i 5.3 på torö baksida, rak nordligt. det är visst en som är ute med 5.8 också men han kör med öppen dörr…

• dude

Medlem
    5 maj, 2001 vid 18:17 som svar på: Väderinfo!!!

nu när man äntligen kan se 144 timmar eller sex dar frammåt så verkar sajten inte så kass i alla fall. frågan är hur tillförlitlig den är och vad den säger …med tanke på att halo inte är nå bra ens tre dar frammåt

Sida 130 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums dude

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.