dude
Forumsvar skapade
-
just ja, nu kommer jag ihåg hur det vart, som vanligt då på erstan:)
själv körde jag 8.2 från görvälnsbadet o kryssade upp i sundet västerut. hängde med formulasnubbarna som jag inte hade en suck att hänga med upp i vind.fick två timmar härligt surf i sol och la av vid halvtretiden. det varierade väl mellan 6 o 11 men jag skulle inte velat haft nåt mindre än 8.2. då skulle det blitt en hel del guppande o kryssen upp i sundet skulle nog tagit tre gånger så lång tid.
hörde av en annan som körde söderut på “rangsta” att det var överriggat med 5.3 på eftermiddan…
idag är jag trött och det var himla kallt men det kanske var ett gäng ute idag trotts allt?
-
skulle vara kul att höra vilka segel som användes på erstan söndag!
-
Sjyst dr Masse, jag tror på det där moderatbandyvädret. Får se hur pålitligt det blir o om det är anpassat för bandyn på nåt sätt som smhi har anpassat sina prognoser för att skrämma båtfolket in i hamn…
-
bra poäng där. det är ju trevligt att få grejerna så snabbt som möjligt. hur ligger det till med det eg…
-
taskit exempel Kris när man nu kan få tag på gun i SVERIGE
-
hade ett en gång i tiden. det går att ta bort båda två eller bara en vilken som. det är bara att prova. mvh
-
ok, sjyst! synd bara att inte utbud finns här uppe i stockholm där jag bor för jag vill gärna klämma på en sån här grej före jag köper en. jag är lite skeptisk till att just hållfastheten hjälper vid kastfall där ett sånt här bomskydd komprimeras rejält. vissa blir inte tjockare än ett par mm och de hjälper deffinitivt inte. nej jag tror jag har fastnat för det jag tjackade i Tarifa i somras …ser jag nån som använder ett sånt här MM-skydd o är bra på att motivera så är det väl en annan grej, hej. mvh o tack för svar /Niklas
-
flow 276 är en himla bra bräda. det är allt jag vet.
-
Ja det måste blåst som fan! Undrar föresten om det var nån som fick användning av sitt 3.7 eller liknande storlek om det nu var nån som hade nåt med sig. I så fall kan det ju bli intressant att skaffa sig en 370 mast för att maximera egenskaperna för sitt eget. JEAH!
-
Runt udden. Om du tittar ut mot havet på Torö Stenstrand så ligger det runt udden till höger om dig. Det blir nästan rakt bakom dig. Du ser hur det ser ut om du går in på http://www.gulasidorna.se och väljer sök via karta och sen skriver Torö i Gatunamn/plats fältet. Ungefär där det står Ören eller lite västerom gå man ut. Man parkerar bilen och går med grejerna genom skogen. /Niklas
-
hej på er surfare. nu blåser det fullt tryck i 5.3 på torö baksida, rak nordligt. det är visst en som är ute med 5.8 också men han kör med öppen dörr…
-
nu när man äntligen kan se 144 timmar eller sex dar frammåt så verkar sajten inte så kass i alla fall. frågan är hur tillförlitlig den är och vad den säger …med tanke på att halo inte är nå bra ens tre dar frammåt