guran
Forumsvar skapade
-
ett av få seriösa kort. min kamera suger så bildkvalitén är inte den bästa
-
fin resa det där grabbar. litekiting men mycket sprit. som alla östgöta kiters resor…..
-
Svar till:
det var jevligt hett där!
ännu hetare på “fort-knox” fett ställe på den där holmen
[/ QUOTE ]
the return of the “family guy”
-
Svar till:
Om sittsele jag svara, på själva sittselen e de en sak som skiljer, de e ett hanftag i bak (och möjligen lite starkare byggd).
Själva kroken “måste bytas” stor möjlighet att hitta en krok som passar din sittsele & kite.
Ska va permanent “stark” koppling mellan sele & krok (remmarna ska träs igenom till starka pålitliga fästen.)
e de snabbkoppling på sittselen, gå å köp kitesele komplett !.Ja vindsurfar alltid med sittsele (suveränt), så jag skaffade en till kiten också,
men ångrade mej när jag testat (inte lika suveränt där)
vill gärna ha kroken lite högre upp, känns lite felbalanserat & okänsligt.
idag skulle jag köpt midjesele med byxa så den inte åker upp.[/ QUOTE ]
…vadå bara handtag på sittsele, starkare byggd ?
-
har köpt en del prylar på ebay och de flesta säljare erbjuder fraktförsäkring på varan till en rimlig summa. på själva fraktsedeln kan de sedan skriva att det är en gåva och då kan tullen inte göra något. har själv aldrig råkat ut för varken accis eller moms…
lycka till -
säljer en skoter i Östersund för 2000 dinarer… de vore nått du
-
jävlar vad hårigt! respect
-
fan vad du är låg B1. skadat byte….
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
20 sekunder, visst om brädan är precis bakom dig.
Om man tokkraschar som jag gör allt som oftast så tappar jag lätt brädan 30 meter bakom mig efter att blivit släpat i leachen och fått relauncha draken. Sen har brädan förstås lagt sig upponer så inte vinden får nått tag i den. Lägg sedan till att det nu snart är november och svinkallt i vattnet, då går jag nästan hellre upp på land och käkar en kexchoklad och väntar på att den driver in istället för o ligga i vattnet o plaska halva eftermiddagen.
Härligt med folk som passar brädan till en
[/ QUOTE ]
verkligen inga rätt i dess påståenden…
[/ QUOTE ]
Jasså, vad är fel då herr messersmith
[/ QUOTE ]
Du är helt enkelt för kass på att bodydraga
[/ QUOTE ]
eller så satsar man hårt
-
dina inlägg börjar bli längre än kajs o milles.
det finns ingen anledning att köpa något som är nytt, som ska användas till crossåkning idag, som är sämre än det som byggdes -97……. och som sagt, den crossen är gammal som jag också skrev men för den skull inte sämre än dina pocketcyklar och man får den för runt 15000. nej, den är inte min längre o jag försöker inte sälja den men jag kanske kan fixa ett par röda gaffelbäljar från en gammal XT500 om du är intresserad?
så är det
-
Svar till:
du skriver ju själv att man inte behöver tillgång till bana med minicross? min fråga är enkel: vad är vitsen med att köra en hoj som inte har varken fjädring, motor eller ram på en crossbakana? o kom inte o påstå att en minicross har samma standard som en riktig hoj. man tröttnar på eländet o vill ha något som funkar.
kort o gått. har man 15000 dinarer kan du lika gärna köpa en riktig cross i stället för att köpa något som bara är halvbra, period.
och det är klart jag har snappat upp det mesta på lilla sportspegeln och i fikarummet på Samhall. även denna lilla bild är en illusion av min “påhittade” gamla hoj
jag får väl ta o släpa mig ner till west kust o prova era uber extra vaganza crössar
[/ QUOTE ]
när helvetet fryser till is…..