Forumsvar skapade

Sida 214 av 233
  • hengo

Medlem
    18 september, 2003 vid 21:27 som svar på: Vurpa

en bra anlednin till att ha shorts utanpå laugh.gif
    likvisol

• hengo

Medlem
    18 september, 2003 vid 17:22 som svar på: Vinter Kite?

en “fördel” med foil är att dom är så jävla sköna att starta!!!
    breda ut på marken, rycka lite i bommen för att fylla cellerna, å whooofff känna draget, försöka rätta ut dom ställena som inte är fyllda än och yeah upp i zenit cool.gif

• hengo

Medlem
    18 september, 2003 vid 17:19 som svar på: Vinter Kite?

har kört både foil och tube på vintern, i alla väder som jag kan komma på iaf laugh.gif

fungerar hur bra som hällst vilket som, jag föredrar tube, men foil funkar också.
    foilen jag körde med var en med stängda celler, och visst när det regnar så blev den lite tyngre, trögare. Men det funkar!
    det ända problemet jag hade var när det verkligen kräksnöade! riktigtriktigt mkt snö alltså, då kom det snö igenom de lilla hålet som tar in luft och fyller upp cellerna, denna snö la sig sedan längst bak i cellerna. var ett helvette att få ut!
    Men som sagt detta hände bara dom gångerna när det verkligen kräksnöade!

• hengo

Medlem
    16 september, 2003 vid 23:42 som svar på: vind… (eller saknaden av vind)

fan pan flytta till umeå, elelr inte :P..
    igår va de tryck, http://kitepics.ersboda.nu/detblaserhestpungganger1000.wmv för mkt…

• hengo

Medlem
    15 september, 2003 vid 21:29 som svar på: Film från Habo Ljung i Lördags

hm vad konsigt. jag såg en granatkastare shocked.gif shocked.gif, sen försvann den.. måste sätt i syne… confused.gif confused.gif shocked.gif shocked.gif

• hengo

Medlem
    12 september, 2003 vid 19:35 som svar på: vindstyrka

Nej…

gå en kurs, en kurs till och kanske en till så du lär dig behärska draken och krafterna.
    Sen köper du en 16, den ultimata storleken för sverige.
    Jag har 17 och väger 60-65 ungefär. Har också en 13 och kan säga att jag har haft mer nytta utav min 17 eftersom det inte blåser så mycket i sverige!
    /Blåslagen som fan

• hengo

Medlem
    10 september, 2003 vid 13:59 som svar på: Byske

hahaha

• hengo

Medlem
    10 september, 2003 vid 13:45 som svar på: Byske

ofta att du kjör i shorts nu virre?! laugh.gif 😛
    det är fan asskallt i vattnet, snar tmåste man ha skor för att inte domna.

• hengo

Medlem
    9 september, 2003 vid 23:10 som svar på: Men flyg då för fan!!!

men orka tro att den är fejkad.. antaligen så äre foreal!
    men vadå? han sätter de ju inte ens?! kan ju knappast gillas som världrekord i hangtime om han inteklarar landningen

• hengo

Medlem
    8 september, 2003 vid 22:09 som svar på: Lite ljuva bilder från Norrland

jepp tro det eller ej men bilderna kommer från ett ställe som ligger 3mil söder om umeå!

• hengo

Medlem
    7 september, 2003 vid 17:44 som svar på: Varför hängsele tamp på bommen??

hmm visst man får mera höjd men det är svårt att va hooked i den hela vägen till upphoppet utan att okontrolerat tappa massa höjd, bättre att depowra tills det är dags att hoppa och sedan ge full kraft i upphoppet. tycker jag iaf!

jag använder min hängseletamp när jag ska pressa å ta höjd. När det blåser på gränsen mellan för lite och “lagom” är det söööverääänt!

• hengo

Medlem
    7 september, 2003 vid 16:12 som svar på: Schakle Typ Wichard Quickrelease?

den såg fin ut va.. var hittar man en en sån? kosta sig?

• hengo

Medlem
    7 september, 2003 vid 16:11 som svar på: Mögliga skärmar

hahahahhahahahahahhahaha grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif
    ska fan testa det, dom lär hålla ännu längre då!

• hengo

Medlem
    7 september, 2003 vid 16:01 som svar på: Mögliga skärmar

instämmer…
    breder alltid ut mina drakar lite “poröst” i vardagsrummet, så dom får lufta sig. Sen får dom bo så tills det är dags att dra ut igen, då blir det säcken!
    Det ända problemet är att det tar lite mkt plats och blir sandigt utah…!!! (mamma inte glá!)

lycka till! försök sätta dig in i kitens situation, om du var en kite vad hade du velat, götta dig i ett vardagsrumm elle ligga å tyna bort i en klibbig sovsäck?

• hengo

Medlem
    6 september, 2003 vid 16:09 som svar på: Byske

Längta till vinter crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif… jaja, smaken är som en tappad chockladbi…

Fan fixa en fet snowboard/ski-tävling/event för alla norr om sundsvall, tänk så grymt de hade vairt! Byske hade varit en perfekt mötesplats för alla, 10 mil dit från alla håll laugh.gif!

Sida 214 av 233
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums hengo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.