Forumsvar skapade

Sida 216 av 233
  • hengo

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 23:13 som svar på: sPäJz mOnkiZ köpes var?

http://www.tronolone.com/Shopping/shopexd.asp?id=41
    eller så vänta tills kiteshit.tk-h4xX0rzarna lägger upp den grin.gif grin.gif ! (om dom gör det…)

• hengo

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 22:45 som svar på: Ocean Rodeo Kites

skutt, bor du i norrland så kan du nog ta kontakt med http://www.dacon.biz, och fråga om du får prova kitesen! det fick jag göra, hyggliga pågar.!

• hengo

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 20:35 som svar på: Brasilien

Ok. ser ju bra ut.. verkar som att man ska försöka hamna i rio laugh.gif

• hengo

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 17:32 som svar på: Brasilien

Ipanema? crazy.gif crazy.gif crazy.gif
    /en som bara vet var Rio ligger ooo.gif mad.gif cool.gif smile.gif smile.gif frown.gif blush.gif confused.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• hengo

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 10:35 som svar på: Brasilien

haha okej wink.gif var ligger copacabana?

• hengo

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 10:13 som svar på: olycka i habo igen…

elo sidpiraya!
    hade han leashen i ´chickenloopen eller?

• hengo

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 21:34 som svar på: Brasilien

hahaha, de verkar som om de flesta tycker att brudarna är det starkaste argumentet för brasilien laugh.gif!

• hengo

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 18:25 som svar på: PLOCKA NER KITE SJÄLV…….

blåser det riktigt mkt gåre fan inte å lägga ned den.
    släpp sketen en bit ut och försök försiktigt driva upp den på sandstranden! (med leash alltså)
    har nästan aldrig fått nå fett lintrassel, försök att gå in till land med helt sträckta linor, sen är det bara att tvinna upp de!

• hengo

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 18:04 som svar på: vad ska en 50kg tjej ha för grejer ?

köp en SLINGSHOT Fuel 13 om du bha ska ha en kite.
    och en bräda på 140 – 150cm då blir du garanterat nöjd!

• hengo

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 22:58 som svar på: Montera grabhandle

Ta en vägpinne, en värmepistol och böj efter behag.
    Ska du göra ett låångt handtag (sånt som sitter från strap, till strap) så rekomenderas att du behåller det tunna oranga plasthöljet på som extra stabilisering, annars går det lätt av!
    Ska du bara ha ett litet hanttag som sitter mitt på brädan kan du slita av det, blir lite snyggare då cool.gif.
    Sen är det bara å värma lite extra på ändarna och stampa till med stortån (sockar rekomenderas) så har man en nice åtsnörpning utav röret!, borra sedan skruv hål, resten förstår du…

Vill man lyxa till de lite extra så kan man ta lite epoxy och lägga på i strimlor på handtaget, då blir det vägpinnahandtagdeluxe! Ta inte likvisol eller vad det heter, de glider bara av..
    vill man ha väghandtagdeluxeDELUXE så köper du en stor krympslang, modell lite tjockare och värmer på!!!

På bilden ser du mitt förra hantag, modell fyrkantigt med på behållet reflexorange! Har ny bytt upp mig till ett mindre med bortslitet reflexorange och epoxinerat! deluxe med andra ord!

Lycka till!
    finns det inga vägpinnar där du bor så kan jag fixa några dussin till ett bra pris cool.gif

• hengo

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 22:18 som svar på: MIRC

…nät?

• hengo

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 23:34 som svar på: slingshot hoods?
  • hengo

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 16:38 som svar på: Pegas Orca 5 foilkite, någon som vet om de är bra?

varför snackar alla om att man ska ha liten kite när man kör på snö? (om man inte har det för å gå på tur, få ned i ryggsäcken osv)
    Jag har testat lite olika, tycker 16 fungerar bäst om man inte vill ha fisdrag?

det är ju i princip samma som på sommaren, förutom att man blir överrigad lite tidigare…
    Man vill väl ha bra tryck!! eller?
    det blåser ju inte mer på vintern om man säger så, så varför satsa på nåt sånt litet? crazy.gif

• hengo

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 16:16 som svar på: Pegas Orca 5 foilkite, någon som vet om de är bra?

Dacon, nej det är sant inte 5, bara testat 8a. men antar att 5 uppförsig ungefär lika dant som 8a förutom att den lär vara mindre slö, eftersom att den är mindre..

• hengo

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 22:35 som svar på: Pegas Orca 5 foilkite, någon som vet om de är bra?

jag gillar den inte.
    ostabil som fan, slö, lite drag.. testa den innan du köper den!

Sida 216 av 233
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums hengo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.