hengo
Forumsvar skapade
-
hur mkt kostar det att bygga en sån bräda cirka? exl. straps,pads,fenor?
-
jävvlar många SS återförsäljare nu !
Kommer ni ha samma priser eller lägre? -
Jo.. men bara på snö efter skoter.. lite mer hardcore
-
äre inte ganska mkt teknik inblandat också?
inte bara vikten som spelar roll -
har ju blåst hur bra som hällst nu dom sista veckokrna.
-
testade också en -03 naishbar idag.. håller med! grymt skön, inga krusiduller och skönt grepp som inte nöter upp händerna!
-
också under 18..
det är för att det är så fruktansvärt jävla dyrt som de inte finns så många.tänk själv, hur lätt e de å skaffa full utrustning om man lever på 1000spänn per månad.
man måste satsa allt, de går inte att kombinera med någonting annat som kostar.
svinjävla dyrt helt enkelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!om några år då priserna kanske sjunker(?) så trorjag genast att fler ungdomar kommer intressera sig för sporten.
-
mina erfarendheter av mina fotstroppar är intespecielt bra!
har bara testat dom jag har och doyle deck från -02.
mina iaf.. när jag börjar få upp riktig fart å ska pressa å försöka hålla mkt vind då studsar jag lätt hur, dom vibrerar låss liksom. som du beskriver..
har tesetat både ganska slappa och ganska tajta, inget hjälper.. kan banka i fötterna hur mkt som hällst ändå vibererar dom lös vilket resulterar i att jag faller av eller en fet bail…
stropparna är ett par ganska breda dakinestroppar, alltså inga dåliga grejor. sitter på en adh ttype.
upplevde doyle deck mkt bättre iallafall. -
nr 21, henning sandström Umeå!!!
-
jaa, körde första dagen med min darkrider idag!
mindre ont i ryggen med den än med min gammsittsele! -
haha tack för hjälpen! jag tror jag kör på epoxylim.
jpp, jag kommer nångång i juli -
silvertejp? hur snyggt kan de bli? plastic padding? sprayfärgen placstic padding? till vad? ståltråd?
finns de inget annat sätt?!! måste fixa de, känns som att den suger åt sig vatten annars!