Forumsvar skapade

Sida 224 av 233
  • hengo

Medlem
    14 mars, 2003 vid 17:01 som svar på: Camp Molloy

hahaha såg det också, funderade på om jag skulle öppna en tråd och skriva det.. men nja laugh.gif .. nu måste man ju se de programet! fast att de verkar vara rätt kasst…

Är en dokusopa. dom ska typ tävla, kajak, dykning, kanot m.m allmänt trist verkar det, man blir nog less rätt snabbt, verkar inte hända så mycket!

• hengo

Medlem
    13 mars, 2003 vid 13:48 som svar på: tv4+

fick svar å allt smile.gif

“Jag har fått många mail om just detta och givetvis skickat det vidare till Tv4 plus programledning.
    Mvh
    Tittarombudsmannen”

• hengo

Medlem
    13 mars, 2003 vid 09:25 som svar på: Landa draken själv! (med hundkoppel :))

eller så använde du en badgäst som stolpe laugh.gif

• hengo

Medlem
    12 mars, 2003 vid 19:09 som svar på: Landa draken själv! (med hundkoppel :))

slyta krånlga till det nu, använd en lyktstolpe eller dyligt laugh.gif

• hengo

Medlem
    10 mars, 2003 vid 18:50 som svar på: Ni som inte sett denna…

konsigt trick det där.. aldrig sett förut, nån som sett det?. tyckte det såg ut som en balerina laugh.gif

• hengo

Medlem
    10 mars, 2003 vid 14:07 som svar på: SELAR

borde de väl ha laugh.gif
    eftersom att haken sitter högre upp på en midjesele.
    aja, vimsar säkert bara laugh.gif

• hengo

Medlem
    10 mars, 2003 vid 12:51 som svar på: SELAR

okej.. men hur är det med “dingeleffekten”, framkallas den lättare med midjesele?

• hengo

Medlem
    10 mars, 2003 vid 12:44 som svar på: cyclone kiteboards?

kommer du sälja e sverige`? kan man beställa av dig annars? kosta sig isf?

• hengo

Medlem
    10 mars, 2003 vid 12:37 som svar på: SELAR

detta kanske inte ritkigt hör till men…
    har en sittsele nu, en väldigt billig varijant. problemet är bara att den har en tendens att förvandlas till en stringtrosa när man hoppar.. ni kanske fattar…
    ska iaf köpa ny, och undrar vilken jag ska köpa?! en redig sittsele med många spännen eller en redig midjesele?
    blir det lättare att graba och sådant med midjesele? tycker det borde va lättare att klänga också, man borde få mera kraft liksom (har jag fel?). dessutom slipper man bli stående där i kallingar när man tar av den wink.gif.
    men någonting som kanske är svårare(?) är att få in brädan över kroppen vid hopp? och på vanliga backrolls å så borde det lättare bli som en 360? eftersom att man är ikrokad längre upp, så då kanske man bara blir dinglande? (har säkert HELT fel men smile.gif )
    vad ska jag köpa??

• hengo

Medlem
    7 mars, 2003 vid 23:47 som svar på: Här i snönn

Organism12 ska vi ha!

• hengo

Medlem
    7 mars, 2003 vid 11:03 som svar på: Muskler….

snowboardkitea

• hengo

Medlem
    7 mars, 2003 vid 10:19 som svar på: Skönt filmklipp

ja

• hengo

Medlem
    6 mars, 2003 vid 22:38 som svar på: Hur stor bräda?

inte för 6500:- som står i säljes iaf.. gå ned nåra lappar så kanske laugh.gif

• hengo

Medlem
    6 mars, 2003 vid 20:26 som svar på: Skönt filmklipp

skönt?
    tyckte det såg ut att göra ganska ont… undra hur han bar sig åt..

• hengo

Medlem
    4 mars, 2003 vid 23:59 som svar på: GyroTwister

ge mig ett bra pris så visst

Sida 224 av 233
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums hengo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.