hengo
Forumsvar skapade
-
hahaha såg det också, funderade på om jag skulle öppna en tråd och skriva det.. men nja .. nu måste man ju se de programet! fast att de verkar vara rätt kasst…
Är en dokusopa. dom ska typ tävla, kajak, dykning, kanot m.m allmänt trist verkar det, man blir nog less rätt snabbt, verkar inte hända så mycket!
-
eller så använde du en badgäst som stolpe
-
slyta krånlga till det nu, använd en lyktstolpe eller dyligt
-
konsigt trick det där.. aldrig sett förut, nån som sett det?. tyckte det såg ut som en balerina
-
kommer du sälja e sverige`? kan man beställa av dig annars? kosta sig isf?
-
detta kanske inte ritkigt hör till men…
har en sittsele nu, en väldigt billig varijant. problemet är bara att den har en tendens att förvandlas till en stringtrosa när man hoppar.. ni kanske fattar…
ska iaf köpa ny, och undrar vilken jag ska köpa?! en redig sittsele med många spännen eller en redig midjesele?
blir det lättare att graba och sådant med midjesele? tycker det borde va lättare att klänga också, man borde få mera kraft liksom (har jag fel?). dessutom slipper man bli stående där i kallingar när man tar av den .
men någonting som kanske är svårare(?) är att få in brädan över kroppen vid hopp? och på vanliga backrolls å så borde det lättare bli som en 360? eftersom att man är ikrokad längre upp, så då kanske man bara blir dinglande? (har säkert HELT fel men )
vad ska jag köpa?? -
inte för 6500:- som står i säljes iaf.. gå ned nåra lappar så kanske
-
skönt?
tyckte det såg ut att göra ganska ont… undra hur han bar sig åt..