hengo
Forumsvar skapade
-
TJabba!
har testat både snowdeck, och dom andra snowskatesen, som det inte är nån skena under. tycker det är bättreskatekänsla i den utan “snowblade” under!
fast iofs.. jag är ju skatare, så de kanske är därför -
sådu menar att det där engångsfallet skulle vara ett skäl till att inte kita? tssssss!
-
ja det var en bra fråga…
jag tror att det bästa skulle vara ett slags “körkort”, som ger en tillstånd att innehava en kite, nån slags licens.
om man ska ha nåt överhuvud taget dvs. -
de va sköj, förutom att sista hoppet resulterade i en hjärnskakning.. trots hjälm
använd hjälm alla! fyfan vad hårt snö är!!! -
byggt själv!
http://kitepics.ersboda.nu/braedbygge/
lite böj å på me lite stickers, sedan nå lager båtlack! -
en sån där “Raptor” blir det för liten?
-
ja dom är hur bra som hällst!
ladda ner låtarna:
Changes
Loser
Kryptoniteråbra!
-
hur mycket rabbat?
vi säger 50% -
TYcker sidan var än av dom bättre!
man hittar ju precis vad man vill, inget onödigt tingel tangel, helt rätt! -
Vindsurfade faktist lite i sommar.. på en sån där jääätte bräda, typ 4 meter och triangelsegel! jag lyckades iaf sätta det där då man slänger sig i vattnet och släpas, fast seglet håller upp en (veet ej va de heter). Det svåraste var att ta sig upp på brädan igen, fast jag lyckade snågra gånger iallafall !
Det var ganska lätt, iallafall när det blåste bra! kanske beror på att jag är lätt också.det borde väl vara ett bra nybörjartrick eftersom att faktist JAG lyckades med det
-
håller med dig…
det har snackats en del i kiteforumet om obligatorisk lektion när man köper en kite. Alltså att man skulle få med en kitelektion “på köpet”.
låter som en bra grej tycker jag, som alla blir gladare av -
hmm men. är den lika dan på båda sidorna? eller bara nästan lika dan?
formen alltså.. -
sant. det är långt! tänkte att de va 12 mil till lule ume men komsedan på att det var så långt till skellefte!
-
detta kanske inte hör till ämnet…
men dacon.. är ni/du inte med på å dra världens fetingkitedag nån gång? vi börjar bli några stycken här i Umeå nu, och det hör av sig folk väldigt ofta som är intresserade. Så drar ni med er alla från Luleå, så möts vi på mitten nånstans, blir bara 12mil var typ? skulle vara en kul grej, kanske till påsken eller sommarn!
Tål att tänkas på iaf!