Forumsvar skapade

Sida 226 av 233
  • hengo

Medlem
    27 februari, 2003 vid 10:50 som svar på: Videoredigerar program till PC?

okej. får väl börja med att köpa ny dator då! hehe
    tack för tipsen! nice film fresten smile.gif

• hengo

Medlem
    26 februari, 2003 vid 20:00 som svar på: Videoredigerarprogram till PC??

hehe okej. Får leta på dc.
    tack för tipset!

• hengo

Medlem
    26 februari, 2003 vid 19:20 som svar på: balloon stunt – sjuk i huvudet delxue

jo sant… men fatta om han skulle fått en lina ett varv runt halsen! då hade han inte levat nu. hehe

• hengo

Medlem
    25 februari, 2003 vid 17:56 som svar på: Varför slå ner på Drakselgarna

lol detta är precis som Inlines Vs skateboard.
    …och slalomskidor vs snowboard(före typ -98 dvs, idag så tävlar ju snowboard och skidåkare i samma tävlingar, bara det att en har en och en har två skidor!)

• hengo

Medlem
    25 februari, 2003 vid 14:54 som svar på: Kul grej!

som tidigare skrivit så bad jag er ta det hela med en nypa salt, om du kan läsa så står det även att det inte var jag som skrivit den. Hittade den bara…
    fast tycker nästan den som vindsuraren skrev var bättre smile.gif
    förutom det där med att formulaseglaren planar innan och såå.. det går att plana och ta höjd med kite redan vid 3m/s ju! jajja!
    surf on alla kite/vind/vågsurfare!

• hengo

Medlem
    25 februari, 2003 vid 07:57 som svar på: Nu finns KPS bommen med “depower strap” i mitten..

oj, kostade 1 709,26 SEK …
    får nog vänta till sommaren, om inte någon har nån begagnad?:)

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 22:36 som svar på: Kul grej!

såg den. riktigt nice smile.gif. vi kom faktist också med i tidningen när vi körde här om dan! laugh.gif http://kitepics.ersboda.nu/provgalleri/pages/tidningsklipp.htm
    fick inte riktigt plats i scannern men… cool.gif

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 22:08 som svar på: Nu finns KPS bommen med “depower strap” i mitten..

o fy fan vilken revulution! en sådan måste jag skaffa mig!!!!!!!!!!

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 19:13 som svar på: Kul grej!

ehm va?

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 18:30 som svar på: Kul grej!

du har säkert rätt!
    Men sen kan man ju också spekulera lite när man räknas som BRA kiteare. är det när man sätter typ 789dubbel snurr och 89volter..
    undra vad man kan jämnföra svårighetsgrad med egentligen.. typ frammåtloop med vindsurf = 3 dubbel framåtloop med kite? kanske lika svårt ungefär.. hmm
    ganska intressant ändå tycker jag laugh.gif

fresten så invarderar jag inte? jag bara skriver lite ironiska inlägg, har inget emot vindsurfare! surf on!

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 17:40 som svar på: Kul grej!

HAHAHA laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 17:32 som svar på: handskar – igen

Om jag kan kita i 50cm tjocka lappvantar så gå no de där bra ska du se!
    MAN FÅ INT VA KLEN! laugh.gif

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 14:58 som svar på: wipika airblast

en mindre kite är betydligt lättare att relauncha än en stor

• hengo

Medlem
    24 februari, 2003 vid 13:00 som svar på: Vind?

håhå nejdu! ändå tills mitten av förra veckan har vi haft perfekt vind här i Umeå! laugh.gif

• hengo

Medlem
    23 februari, 2003 vid 21:12 som svar på: HAJAR?

gnällkärran så ju någonting om färger och sådant också! minns inte exakt. men det gick huvudsakligen ut på att inte likna en säl. hon sa även att det var bra med typ starka färger och sådant.
    Det kan ju faktist vara någonting att forska i… och utveckla någonting typ som fågelskrämma.. fast hajskrämma dårå. typ nån slagst bild eller något man har under brädan, eller nåt speciellt vax man her på, eller vafan som hällst, som gör att hajen direkt tror att det är bajs, eller nåt annat som dom hatar.
    värre verkar det vara med dom där tigerhajarna(eller tjurhajarna) dom verkar ju käka vafan som hällst.. typ skor, bildäck och sånt.
    jaja, känns iallafall som att det finns ganska mycket att forska på när det gäller alla typ av surfare och hajar!

Sida 226 av 233
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums hengo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.