hengo
Forumsvar skapade
-
okej. får väl börja med att köpa ny dator då! hehe
tack för tipsen! nice film fresten -
hehe okej. Får leta på dc.
tack för tipset! -
jo sant… men fatta om han skulle fått en lina ett varv runt halsen! då hade han inte levat nu. hehe
-
lol detta är precis som Inlines Vs skateboard.
…och slalomskidor vs snowboard(före typ -98 dvs, idag så tävlar ju snowboard och skidåkare i samma tävlingar, bara det att en har en och en har två skidor!) -
som tidigare skrivit så bad jag er ta det hela med en nypa salt, om du kan läsa så står det även att det inte var jag som skrivit den. Hittade den bara…
fast tycker nästan den som vindsuraren skrev var bättre
förutom det där med att formulaseglaren planar innan och såå.. det går att plana och ta höjd med kite redan vid 3m/s ju! jajja!
surf on alla kite/vind/vågsurfare! -
hengo
Medlem25 februari, 2003 vid 07:57 som svar på: Nu finns KPS bommen med “depower strap” i mitten..oj, kostade 1 709,26 SEK …
får nog vänta till sommaren, om inte någon har nån begagnad?:) -
såg den. riktigt nice . vi kom faktist också med i tidningen när vi körde här om dan! http://kitepics.ersboda.nu/provgalleri/pages/tidningsklipp.htm
fick inte riktigt plats i scannern men… -
hengo
Medlem24 februari, 2003 vid 22:08 som svar på: Nu finns KPS bommen med “depower strap” i mitten..o fy fan vilken revulution! en sådan måste jag skaffa mig!!!!!!!!!!
-
du har säkert rätt!
Men sen kan man ju också spekulera lite när man räknas som BRA kiteare. är det när man sätter typ 789dubbel snurr och 89volter..
undra vad man kan jämnföra svårighetsgrad med egentligen.. typ frammåtloop med vindsurf = 3 dubbel framåtloop med kite? kanske lika svårt ungefär.. hmm
ganska intressant ändå tycker jagfresten så invarderar jag inte? jag bara skriver lite ironiska inlägg, har inget emot vindsurfare! surf on!
-
Om jag kan kita i 50cm tjocka lappvantar så gå no de där bra ska du se!
MAN FÅ INT VA KLEN! -
en mindre kite är betydligt lättare att relauncha än en stor
-
gnällkärran så ju någonting om färger och sådant också! minns inte exakt. men det gick huvudsakligen ut på att inte likna en säl. hon sa även att det var bra med typ starka färger och sådant.
Det kan ju faktist vara någonting att forska i… och utveckla någonting typ som fågelskrämma.. fast hajskrämma dårå. typ nån slagst bild eller något man har under brädan, eller nåt speciellt vax man her på, eller vafan som hällst, som gör att hajen direkt tror att det är bajs, eller nåt annat som dom hatar.
värre verkar det vara med dom där tigerhajarna(eller tjurhajarna) dom verkar ju käka vafan som hällst.. typ skor, bildäck och sånt.
jaja, känns iallafall som att det finns ganska mycket att forska på när det gäller alla typ av surfare och hajar!