hengo
Forumsvar skapade
-
hengo
Medlem23 februari, 2003 vid 20:44 som svar på: Nu finns KPS bommen med “depower strap” i mitten..har inte förstått mig på den där bomen riktigt. kan man alltså spinna den oändligt många gånger utan det minnsta krångel med leash??
-
Fan va nicc!!!
MER AV SÅNT!
Tyvärr har jag inte varit ute i helgen, för det har inte blåst ett skit här uppe. men återkommer med mer bilder nästa helg, för då … måste det blåsa!! -
fan den tredje var för stor
ALLA MÅSTE LÄGGA UPP!
-
här kommer umebilderna!
fick inte plats i scannern riktigt -
för alla? man rör inte ihop er. de finns ju typ 1000st
-
anonymisar – VARFÖR REGGAR NI ER INTE?! blir så mycket enklarre då!
-
haha håller med!
ett bra exempel är Cabrinhas blacktip 12.2 som har som rykte att vara TUNG, TRÖGSVÄNGD och OHÅLLBAR! trotts detta ligger just denna kite, just denna storlek 3a på http://www.kite-surf.com(s user rewies (vanliga kiteare som har skrivit recentioner, inte försäljare).ganska intressant ändå, tycker jag!
-
håller med kitelife, lyckades knappt hitta till kitesen. tacka vet jag vit,svart och blåa länkar!
-
Styr ut den åt sidan så mycket du kan. sen landar du den försiktigt på LE och drar i vänster snöre och drar i den linan som vinden nu förhiooningsvis blåser emot!
Nu kommer kiten att vända sig så att den ligger i “ligga på stranden”possition !
Är det väldigt isigt eller stenhård snö, kan dock kiten vilja glida iväg, eller vända tillbaka sig -
Tjena!
här är mitt ip 217.215.0.30 vettefan om det är fast, men jag tror det (BoNet ADSL) brukar kunna gå in på ftps iaf, och har en själv så… får helt enkelt ingen kontakt alls med 213.67.55.97 , vet inte varför! -
äre bara för mig den inte fungerar?