hengo
Forumsvar skapade
-
vet inte riktigt.. men i 5 kanske 6m/s kan jag med min cabrinha iallafall göra dubbeloopar och +2m höga hopp.ar. väger iofs 62kg och har en stor skärm, har också korta 25meters linor så han bli som rätt snabb ändå!..
ja, det är riktigt skoj! vi har haf ttyp perfa vind aslänga nu! sydvästsydvästoch åter sydväst! precis som det skall vara!
tur att man e flugviktare! då får man hyffsat hang även vid 25 -
jag har kört min cabrinha blacktip 12.2(proj)16.6anrs, i typ 6-7m/s med snöbräda. efter det så blir man överpowerad. har kört min foil8m2 i +10m/s
-
kiten blir snabbare med kortare linor, det blir också mindre drag..
och powerzonen blir inte lika “lång”. -
ingen aning. borde finnas nåt som tryp http://www.snyggast.com – fast bara för kite
-
tack för alla svaren!
jo, har en foil. 8m2 men ändå skönt att ha fult tryck för snö redan i 6m/s, med tub kiten allts¨å.
körde med foilen o snowboard i +10m/s idag -
vaadå? sydde du på ögglor i kiten??
-
hahaha jaa
jamen om de bha e 4m/s så fattar jag att det nästan är omöjligt.. jag lyckades relaunce min cabrinha blacktip i16.6 i typ 6m/s kanske 5! det bästa verkar vaara att helt enkelt låta bli att droppa den -
hehe. ja det är riktigt svårt att relaunca i snö… jag jag har lyckats några gånger med min genom att springa emot kite tvärt. men det är svårt… Hur mkr vind körde du i?
-
jäklar! fasst det är ändå rätt fuskit att hoppa ut från ett berg eller dyligt…
någon som vet vad världsrekordet är “flat”? -
nice som fan med bilder på produkterna! alltså då menar jag fotografier, typ på Naish 3x:en(heter den så?) är det en bild från någonting som ser ut som en messa.. mycket bättre det än tillverkarnas dataanimerade bilder!
-
snygga bilder ser ungefär ut som mig när ja ska relaunca min inflate i snö . lyckades du få upp den?
hur långa linor kör du? dom såg rätt korta ut..
haade!