Forumsvar skapade

Sida 122 av 124
  • imported_macts

Medlem
    24 juli, 2003 vid 15:24 som svar på: Svenskar i PWA ??

Ja, Brädviken där TungSurf håller till är ett plattvattenställe, dock inte helt platt. Blir lite chop.

Gå in på http://www.tungsurf.com och på spots för att hitta vägbeskrivning. Där kan du även hitta fler ställen. Missa inte att komma ner på ”G-bay Challenge” 30/8. Mer info hittar du på TS-siten.

• imported_macts

Medlem
    24 juli, 2003 vid 11:59 som svar på: Svenskar i PWA ??

Arnie, jag blir fruktansvärt avis att det blåser hos er. I gävle är det i vanlig ordning bleke…ha´t så skoj på vattnet

• imported_macts

Medlem
    23 juli, 2003 vid 18:23 som svar på: Svenskar i PWA ??

Kan väl tänka mig att Living (S-80) är den som tävlar mest i år.

• imported_macts

Medlem
    22 juli, 2003 vid 12:04 som svar på: Var bor man i Hagapark?

Fågeltornet (nära Haga) eller Kleva (längre bort). Fråga nån på stranden om vägen

• imported_macts

Medlem
    20 juli, 2003 vid 16:47 som svar på: Hypersonic 125 eller formula

Här kommer länken till ”10,9 på Hyper 125”
    http://www.star-board.com/forum/read.asp?ID=2403

• imported_macts

Medlem
    20 juli, 2003 vid 16:45 som svar på: Hypersonic 125 eller formula

På Starboards forum skriver en snubbe om sina upplvelser med 10,9 på Hyper 125. Enligt det han beskriver borde 9,5 inte vara något problem.

Så:

Plana ganska tidigt, snabb på halvvind/slör och och ta hyfsad höjd= Hyper
    Plana snortidigt (men då ska du nog ha ett ännu större segel), grym höjdtagning och slör men halvjobbig på halvvind=formula

ps. Har själv inte kört Hyper eller något annat i den genren, har dock kört Formula i 2 år

• imported_macts

Medlem
    20 juli, 2003 vid 16:34 som svar på: varberg/gotland/haga???

Tror att det är OK att slagga på parkeringen i Varberg.
    I anslutning till Surfstället på Haga Park finns en camping. Dom blir inte särskilt lyckliga om man campar på parkeringen ca 100 m från deras camping. Har varit mycket liv om detta genom åren.

Tror att Haga är det vindsäkraste alternativet, kolla på ÖWC´s sida så tror jag man kan se hur mycket det har blåst varje dag.

Ha det så trevligt!

• imported_macts

Medlem
    20 juli, 2003 vid 09:03 som svar på: varberg/gotland/haga???

Hej,

Personligen skulle jag ha valt Haga. Borde vara vindsäkrast (dock så tror jag inte det har varit så bra den senaste tiden). det är inte tillåtet att vildcampa på parkeringen på Haga. Finns flera bra ställen för vildcamping i närheten tex. Fågeltornet (nära) eller Kleva (längre bort men mysigt). Fråga nån på stranden vart bussarna tänker ta vägen på kvällen och häng på.

• imported_macts

Medlem
    18 juli, 2003 vid 21:11 som svar på: Ett litet smakprov..

saaatan så högt det var. Ser fram emot att se mer.

• imported_macts

Medlem
    18 juli, 2003 vid 06:56 som svar på: pro sponsrade seglare, brädmärken???

Hej,

Tycker att du har en poäng i detta. SP har väl gjort Home and Away och Home and Around (tror jag den heter), tror också att det ska finnas en trickfilm med Living. Men visst, fler filmer vore trevligt.

• imported_macts

Medlem
    14 juli, 2003 vid 07:21 som svar på: Lite bilder från Halmstad

Hur gick det i freestyle resp formula?

• imported_macts

Medlem
    13 juli, 2003 vid 11:34 som svar på: Var kan man köpa Sola-våtdräkt?

Finns även på Skidsport Bromma

• imported_macts

Medlem
    11 juli, 2003 vid 18:55 som svar på: Sjögräs på Haga !

he,he…ja, det är ju sant. Finns någon av bubbelkopparna kvar?

• imported_macts

Medlem
    11 juli, 2003 vid 12:09 som svar på: Fuerteventura Corralejo

Runt hela norra kusten grån Cotillo i väst till Glass beach i öst finns ett stort antal spots, vissa enkla att nå med bil, vissa betydligt svårare. Det finns en ”spot-karta” att få i de flesta surfbutiker i Corralejo. på ”spot-kartan” anges också om det är svåra eller lite enklare ställen att surfa. Ett tips är också att fråga på någon av surfbarerna (tex Corky´´s) vad det kommer att bli bra dagen efter.

• imported_macts

Medlem
    11 juli, 2003 vid 11:56 som svar på: Sjögräs på Haga !

Tjena Johan!

Kommer säkert att funka alldeles utmärkt med mindre fenor. Jag har aldrig ägt en sjögräsfena och har varit på Haga der senaste 6-7 åren utan några större problem.

Sida 122 av 124
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums imported_macts

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.