imported_macts
Forumsvar skapade
-
Micke, Micke, Micke…..
Får du aldrig nog med leksaker……
Hörs,
-
….schöne schlange, Per!
Ha´t så kul på Grankan.
-
Hallå där unge man!
Schäferbringa skvallrade att ni skulle åka till Grankan…lite avis må jag säga!
Nästan isfritt nu i Brädviken, ligger ca 10 m isremsa kvar längst inne vid stranden. Lite mer värme och vind ska nog fixa bort det fort. Inte långt kvar till premiär….Höres!
-
Hej,
Ett lekmannasvar gällande Skate 112.
-03 har man gjort brädan bredare och tunnare. Tror att längden (ca 255) och volymen är den samma som Skate 64-02.
Jag har själv Skate 112 och tycker att den känns mindre än den är. Den känns definitivt mindre än Skate 63-01 som jag hade tidigare. Kan rekommendera skate 112! -
Kleva?? Pilsner??? Får jag också vara med. Kanske inte min surfbil Volvo 745-86 kvalar in, men ölen är jag gärna med på!
Syns,
-
Om du inte får bra betyg på den kanske du kan spinna vidare på händelsen vid incheckningen och skicka in den till Aktuell rapport eller nåt..:)
-
imported_macts
Medlem22 januari, 2003 vid 09:59 som svar på: Surfhandlare som svarar på sitt eget inlägg…IGENJag kanske också är blind, men jag kan inte heller se det.
-
imported_macts
Medlem10 januari, 2003 vid 11:35 som svar på: vad planerar ni att köpa för nytt material ?Själv så planerar jag att inte köpa något nytt iår. Men det sa jag i och för sig förra året också och då blev det 2 brädor, 5 segel samt ett par master…