Forumsvar skapade

Sida 124 av 124
  • imported_macts

Medlem
    11 april, 2003 vid 11:52 som svar på: Till SWE15 och SWE16

Micke, Micke, Micke…..

Får du aldrig nog med leksaker……

Hörs,

• imported_macts

Medlem
    31 mars, 2003 vid 10:12 som svar på: fanatic skate 102 liter!

….schöne schlange, Per!

Ha´t så kul på Grankan.

• imported_macts

Medlem
    18 mars, 2003 vid 09:12 som svar på: Tävlingskalender TungSurf, Gävle

Hallå där unge man!

Schäferbringa skvallrade att ni skulle åka till Grankan…lite avis må jag säga!
    Nästan isfritt nu i Brädviken, ligger ca 10 m isremsa kvar längst inne vid stranden. Lite mer värme och vind ska nog fixa bort det fort. Inte långt kvar till premiär….

Höres!

• imported_macts

Medlem
    9 februari, 2003 vid 13:24 som svar på: Skillnad på Fanatic Skate 02 och 03??

Hej,

Ett lekmannasvar gällande Skate 112.

-03 har man gjort brädan bredare och tunnare. Tror att längden (ca 255) och volymen är den samma som Skate 64-02.
    Jag har själv Skate 112 och tycker att den känns mindre än den är. Den känns definitivt mindre än Skate 63-01 som jag hade tidigare. Kan rekommendera skate 112!

• imported_macts

Medlem
    4 februari, 2003 vid 10:58 som svar på: Problem, problem! Tips någon?

Kleva?? Pilsner??? Får jag också vara med. Kanske inte min surfbil Volvo 745-86 kvalar in, men ölen är jag gärna med på!

Syns,

• imported_macts

Medlem
    29 januari, 2003 vid 06:30 som svar på: Engelsk uppsats…

Om du inte får bra betyg på den kanske du kan spinna vidare på händelsen vid incheckningen och skicka in den till Aktuell rapport eller nåt..:)

• imported_macts

Medlem
    22 januari, 2003 vid 09:59 som svar på: Surfhandlare som svarar på sitt eget inlägg…IGEN

Jag kanske också är blind, men jag kan inte heller se det.

• imported_macts

Medlem
    10 januari, 2003 vid 11:35 som svar på: vad planerar ni att köpa för nytt material ?

Själv så planerar jag att inte köpa något nytt iår. Men det sa jag i och för sig förra året också och då blev det 2 brädor, 5 segel samt ett par master…

Sida 124 av 124
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums imported_macts

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.