Forumsvar skapade

Sida 115 av 117
  • klang

Medlem
    11 september, 2005 vid 01:12 som svar på: Film – Lomma/Habo Ljung Freestyle tävling 2005

Tjena,

tack för alla tips.

Jag använder Pinnacle Studio 9, fungerar fin fint, dock så finns det inte så många bra video decoders… kostar extra…

Surfs-up

• klang

Medlem
    10 september, 2005 vid 07:06 som svar på: Borrby/Gislöv lördag?!

Fett ös, vi är ett gäng på 8 pers som drar till Gislövhammar idag. Kan nog rocka, har själv aldrig varit där… men det är omtalat som ett svensk-hawaii… 😛

Hoppas man kan få med nått på film…

/Klang

• klang

Medlem
    7 september, 2005 vid 22:31 som svar på: FILM ! Augusti 2005 Av DanneMan

Respect!!!

• klang

Medlem
    7 september, 2005 vid 21:11 som svar på: Film – Lomma/Habo Ljung Freestyle tävling 2005

runt 8 minuter… smärtgränsen… 😉

/R

• klang

Medlem
    7 september, 2005 vid 19:29 som svar på: NY FILM OCH INSPIRATION…

Grymt calle, du får allt ta och lägga upp lite tips till oss andra hur vi gör våra filmer bättre!!!

Rock-on

/Klang

• klang

Medlem
    7 september, 2005 vid 19:21 som svar på: FILM ! Augusti 2005 Av DanneMan

Jäkligt nice, skön musik!!!

Gör lite redigering själv då och då, och shit vad det tar tid. Jäkligt kul att det finns några som orkar pilla ihop filmer som vi andra kan kolla på, stort tack!!!

Håller med om en tidigare kommentar att infällda dialoger mellan surfarna är duktigt kul… ger mer känsla och närvaro!!!

Keep up the good work

/Klang

• klang

Medlem
    7 september, 2005 vid 18:58 som svar på: Inför Section8’s kommande megaFILM

Hehehe… blir årets rulle… helt säkert!!!

/klang

• klang

Medlem
    7 september, 2005 vid 18:53 som svar på: surfbutik

On Top tycker jag är rätt bra också

http://www.ontopwindsurfing.com/

Kent och Hasse som driver detta gör det i ”hemma” regi, d.v.s. det finns inga riktiga öppetider. Man får helt enkelt ringa dem och bestämma när det är lämpligt, så det blir nästan öppet dygnet runt… såvida det inte blåser 😉

De säljer framförallt prylar från

– Sailworks
    – Kinetic
    – Maui Magic
    – Technofiber

m.m.

Hasse brukar även surfa i Habo vid SV, V, NV och i Klagshamn vid O, SO. Har man tur är de på plats och har prylar i bilen till försäljning, typ mastfötter etc.

Lycka till

/Klang

• klang

Medlem
    1 september, 2005 vid 10:05 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSO

Jepp, vi är ett gäng som sticker till Ljunghusen idag. Blir parkering vid ”Parkvägen”. Har inte varit där själv tidigare… skall bli kul…

BLÅÅÅSSSS

/Klang

• klang

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 18:46 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSO

Håller med, Klagshamn!. Ser inte ut till att bli jätte mycket vind… latcha lite i Klagshamn fungerar ju alltid.

Men om det blåser på ordentligt så skulle jag kunna tänka mig Kämpinge eller Falsterbo, kan ibland dundra in fina vågor.

/Klang

• klang

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 18:41 som svar på: Klagshamn torsdag

Jag kommer runt 16-tiden

/Klang

• klang

Medlem
    6 juli, 2005 vid 11:36 som svar på: Lite monofilm bitte kaufen

Tack foer alla tips, jag kollar!!!

Clemens:
    Hehehe… lite oeveriggad var jag allt en stund, men det aer goett att fao loss lite oeverskottsenergi… tongue.gif

/Klang

• klang

Medlem
    21 maj, 2005 vid 07:45 som svar på: Funkar riktning SSO i Habo Ljung? 11-14ms i morgon

Tjena,

Habo är lite riktningskänsligt. Allt med ”ost” är uselt till att börja med. Tror knappt att SSV är bra heller, då ska det nog blåsa på rätt bra. Tror Habo gör sig bäst SV-V-NV, Klagshamn är excellent som komplement till Habo för vindriktningarna SO-O-NO. Kanske att man bör dra sig ner till Höllviken när det blåser NO.

Surfs-up

• klang

Medlem
    17 maj, 2005 vid 15:02 som svar på: Film björlanda 16 maj

super-nice

/R

• klang

Medlem
    17 maj, 2005 vid 12:28 som svar på: vad gäller 2005…

Dessutom, kan man lita helt på de olika recentionerna man får från t.ex. tidningen WindSurf, tycker att de ibland verkar lite PRO vissa brands. Stämmer?

/R

Sida 115 av 117
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums klang

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.