klang
Forumsvar skapade
-
klang
Medlem11 september, 2005 vid 01:12 som svar på: Film – Lomma/Habo Ljung Freestyle tävling 2005Tjena,
tack för alla tips.
Jag använder Pinnacle Studio 9, fungerar fin fint, dock så finns det inte så många bra video decoders… kostar extra…
Surfs-up
-
Fett ös, vi är ett gäng på 8 pers som drar till Gislövhammar idag. Kan nog rocka, har själv aldrig varit där… men det är omtalat som ett svensk-hawaii… 😛
Hoppas man kan få med nått på film…
/Klang
-
klang
Medlem7 september, 2005 vid 21:11 som svar på: Film – Lomma/Habo Ljung Freestyle tävling 2005runt 8 minuter… smärtgränsen… 😉
/R
-
Grymt calle, du får allt ta och lägga upp lite tips till oss andra hur vi gör våra filmer bättre!!!
Rock-on
/Klang
-
Jäkligt nice, skön musik!!!
Gör lite redigering själv då och då, och shit vad det tar tid. Jäkligt kul att det finns några som orkar pilla ihop filmer som vi andra kan kolla på, stort tack!!!
Håller med om en tidigare kommentar att infällda dialoger mellan surfarna är duktigt kul… ger mer känsla och närvaro!!!
Keep up the good work
/Klang
-
Hehehe… blir årets rulle… helt säkert!!!
/klang
-
On Top tycker jag är rätt bra också
http://www.ontopwindsurfing.com/
Kent och Hasse som driver detta gör det i ”hemma” regi, d.v.s. det finns inga riktiga öppetider. Man får helt enkelt ringa dem och bestämma när det är lämpligt, så det blir nästan öppet dygnet runt… såvida det inte blåser 😉
De säljer framförallt prylar från
– Sailworks
– Kinetic
– Maui Magic
– Technofiberm.m.
Hasse brukar även surfa i Habo vid SV, V, NV och i Klagshamn vid O, SO. Har man tur är de på plats och har prylar i bilen till försäljning, typ mastfötter etc.
Lycka till
/Klang
-
Jepp, vi är ett gäng som sticker till Ljunghusen idag. Blir parkering vid ”Parkvägen”. Har inte varit där själv tidigare… skall bli kul…
BLÅÅÅSSSS
/Klang
-
Håller med, Klagshamn!. Ser inte ut till att bli jätte mycket vind… latcha lite i Klagshamn fungerar ju alltid.
Men om det blåser på ordentligt så skulle jag kunna tänka mig Kämpinge eller Falsterbo, kan ibland dundra in fina vågor.
/Klang
-
Jag kommer runt 16-tiden
/Klang
-
Tack foer alla tips, jag kollar!!!
Clemens:
Hehehe… lite oeveriggad var jag allt en stund, men det aer goett att fao loss lite oeverskottsenergi…/Klang
-
Tjena,
Habo är lite riktningskänsligt. Allt med ”ost” är uselt till att börja med. Tror knappt att SSV är bra heller, då ska det nog blåsa på rätt bra. Tror Habo gör sig bäst SV-V-NV, Klagshamn är excellent som komplement till Habo för vindriktningarna SO-O-NO. Kanske att man bör dra sig ner till Höllviken när det blåser NO.
Surfs-up
-
Dessutom, kan man lita helt på de olika recentionerna man får från t.ex. tidningen WindSurf, tycker att de ibland verkar lite PRO vissa brands. Stämmer?
/R