mag
Forumsvar skapade
-
Och Levi Siver ser ju inte ut att ha tråkigt när han kör heller!
På de hardcorespots jag varit på utomlands ökar andelen betydligt av riktiga vågsegel som Ezzy procentuellt sett. Ska man vara iväg länge så vill man ju inte behöva laga stup i kvarten.
/Magnus -
Borde inte du skaffa Ezzy nu när du har Angulo? 😉
/Magnus -
Grymt schysst, nästa som hemma nu i december!
Man blir ju inte sugen alls.Inte alls som sagt.
/Magnus -
Tidigare skitade diselmotorerna ner mycket mer än en bensinare som är fantastiskt “rena” i utsläppen. Men med de nya dieselmotorerna med partikelfilter är skatten däremot omotiverad, vilket debatteras friskt just nu. Fast det sitter långt inne med att dra ner en skatt som ger goa intäkter till staten.
/Magnus -
Ta med skidfordralet och packa den i!!! Tusan va praktiskt med korta brädor. Och snygg är den också.
/Magnus -
Ingen lysande idé!
En dieseldriven personbil kostar mellan 4000-6000kr / år i skatt! Det är den som minskar betydligt om man lastbilsregistrerar.
/Magnus -
Ni skulle varit ute med kameran i solen idag på fredagen. Nordisk unikt fotoljus och ganska ok förhållande. Ensam på revet är aldrig fel! Hoppas ni får vind och sol imorgon också.
/Magnus -
Ta bussen det är billigast. men den kanske inte går samma dag, måste hitta stationen´, inte vill ta med din bräda etc.
Det är ju smidigt att få skjuts till lodgen och bli polare med ägarna direkt! Det är ju småpengar i den stora konkursen!
/Magnus -
Kör freestyle på din vågbräda eller hyr freestyle på plats. Ofta betalar du bara för de dagar du använder utrustningen, t ex hos Hi Tech. Du kan ju byta om du hyr och det är ofta inom 15 minuter med bil mellan strand och shop. Byt de dagar det blåser mindre eller du känner för att plattvattensurfa.
/Magnus -
Nej, inte på nuvarande prognos i alla fall. Det ser ut som om det är fredag som gäller i Åsa och Varberg/Halmstad på lördag. Och det är kallare på lördag än fredag så man kanske skulle…
/Magnus -
Angulo AmiGu har en stubby på 80 liter som nog skulle passa dig, alternativt storleken större. Jag har kört en del på den och den går bra i Sverige och även i lite snabbare vågor utomlands.
/Magnus -
Incheckningen var stängd redan (mellanlanding med kort tid) så de bara tog prylarna. det var inte läge att bråka. – Vill du med eller inte, frågade dom? Så det går väl en nöjd fransman med mina prylar i Paris nu.
/Magnus -
Segel brukar aldrig kosta något om du håller dig till 2 st väskor och ett handbagage och ligger under maxvikten för ditt flygbolag.
/Magnus -
Dom tog mitt kamerastativ i kontrollen i Paris sist och det var mycket nära med fenorna också. Så jag skulle definitivt INTE lägga långa eller vassa grejor i handbagaget. Har du otur som jag får du dessutom ingen ersättning för det dom tar i kontrollen!
/Magnus -
2 st enhands bakåtloopar på rad är ju liiiiiite snobbigt alltså!
/Magnus