Forumsvar skapade

Sida 184 av 201
  • oscar

Medlem
    19 februari, 2002 vid 16:59 som svar på: freestyle-slidebar

Jo jag har sett detta. Har varit bilder i windsurfingmag och på någon video jag har. Tror det är wc-filmen 2000. Bl a Siver och Jason Stone var med.

• oscar

Medlem
    19 februari, 2002 vid 11:43 som svar på: Vem vill vara bäst?

Ja har du hört talas om volym. Sveriges marknad är väldigt liten. Ju större inköpsvolymer desto billigare kan man hålla ut mot kund. Inte svårare än så. Men en faktor som spelar in är att konkurrensen ökar i Sverige så det är bara att se sig om och köpa det som är billigast. Inget märke idag är väl sämre eller bättre än något annat, bara olika egenskaper. Så det är bara upp till den egna personliga smaken. Det värsta är att butikerna i Sverige kan få problem med den ökade handeln över nätet från till exempel Tyskland. Ska man möta denna konkurrens måste man vara försiktig så man inte spräcker sina marginaler och går om kull. Detta vore inte så kul för de svenska konsumenterna som då inte kan gå och gotta sig i en surfbutik.

• oscar

Medlem
    18 februari, 2002 vid 13:23 som svar på: Hajattack i dag!

Ja det är klart det är spekulationer. Men tänk så här. Sannolikheten att en haj tar en vindsurfare mitt bland bryten vid Point Moore en masthög dag är inte så stor. Speciellt inte då antalet hajattacker på vindsurfare inte är speciellt många. Jag har bara hört om vindsurfare som blivit bitna i benet av småhajar när dom suttit på brädan. Tycker det är lite väl spekulativt att tro att en haj skulle tagit honom och orsakat hans död.

• oscar

Medlem
    18 februari, 2002 vid 12:10 som svar på: Hajattack i dag!

Ja, men han var redan drunknad innan hajarna tog honom.

• oscar

Medlem
    17 februari, 2002 vid 19:27 som svar på: camberlöst STOOORA segel

Tror faktiskt bara att Tushingham och Sailworks har +10 nocamsegel. Är väl inte helt oförklarligt…..

• oscar

Medlem
    17 februari, 2002 vid 19:24 som svar på: bilder på nya prylar

Vad var det som var innovativt där förutom facket för bilnycklarna? Rätt standardmässigt skulle jag vilja säga. Men visst verkar dom vara minst lika bra som alla andra.

• oscar

Medlem
    17 februari, 2002 vid 19:21 som svar på: Fanatic falcon

Falcon 90 ska vara en riktigt bra bräda. En del säger att den till och med är bättre än 100an runt banan.

• oscar

Medlem
    17 februari, 2002 vid 09:46 som svar på: Vem vill vara bäst?

Flow finns inte kvar 2002!

• oscar

Medlem
    12 februari, 2002 vid 18:27 som svar på: Naish boxer…

Ni är väldigt välkomna till Linköping och LINSURF 80 surfsugna medlemmar!

Kontakta oss på linsurf@spray.se om ni vill komma.

• oscar

Medlem
    7 februari, 2002 vid 11:20 som svar på: Naish – 02

TITAN:
    2.52, 62, 110
    2.68, 66.2, 135
    2.73, 76.8, 160

• oscar

Medlem
    6 februari, 2002 vid 17:10 som svar på: skor och hängsele

Maui Magic prylarna är grymschyssta. Har hängsele, skor, handskar,mastskydd och en neotröja från dem. Superkvalitet. Mina 6mm dojor pallar hur mkt kyla som helst.
    Kan verkligen rekommendera dem.

• oscar

Medlem
    5 februari, 2002 vid 12:46 som svar på: RRD???

Nja, säger det så mkt egentligen? Det finns många seglare på Maui som har kapacitet att vinna Aloha Classic, vilken bräda de än kör på. Men att ha tre killar som kan så mkt om bräddesign i sitt team är väldigt värdefullt. Vi får se vad som händer…..Roberto är ju en grym shaper. RRD kanske vill ha in lite nya unga killar som kan profilera märket.

• oscar

Medlem
    4 februari, 2002 vid 21:27 som svar på: Brädseglarförbundet

Brädseglarhandboken dyker nog upp i lådan snart skulle jag tro, Men i Januari är väl lite tidigt.

• oscar

Medlem
    3 februari, 2002 vid 16:43 som svar på: mastval

Köp 400 masten. Alla mina 5.0or har funkat mkt bra med 400 mast.

Vill du köpa beggat kan du få köpa mina grejer. 4.2 Simmer OS 2000 i kanonskick och ett North style 5.0 2001 i lite slitet skick. Till detta finns en 400 Fiberspar Tidalwave mast.

Pris: 4500:-

0707162394

• oscar

Medlem
    2 februari, 2002 vid 14:31 som svar på: Rätt mast, böjkurva

North hade ett års obegränsad garanti på sin XC60 mast. Jag har kört av en men den jag fick sen har hållit finfint.

Sida 184 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums oscar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.