Forumsvar skapade

Sida 195 av 201
  • oscar

Medlem
    1 oktober, 2001 vid 17:28 som svar på: stulet avdelningen

Lagen om köp i god tro ska eller har ändrats. Den som har blivit bestulen ska ha rätt att få tillbaka det som han blivit berövad på. Man kan allstå inte i fortsättningen bara hävda “jag har köpt den i god tro” och tro att man får behålla den. Som lagen är nu är ju helt sjukt.

• oscar

Medlem
    1 oktober, 2001 vid 06:56 som svar på: G-C Pozo v44 boende?

Maila Jonas på Cutre, han är svensk. Han har schyssta billiga lägenheter 200m från Pozo beach, även vandrarhem (300m). Han kan även fixa bil för 750 i veckan.

• oscar

Medlem
    27 september, 2001 vid 11:30 som svar på: NeoprenLim som funkar??

kan hålla med där litegrann faktiskt. Ska testa det där neolimmet.

• oscar

Medlem
    27 september, 2001 vid 11:28 som svar på: Hjälp!!!!Jag vill åka lätt!!

Äh ,lyssna inte så mkt på vad försäljarna säger. Viktigast är att du själv är hundra på vilken TYP!!!! av bräda du vill ha, i ditt fall en lite större Freeride/freerace. Försök leta reda på lite tester, väg pris, skönhet och testresultat mot varandra och slå till. En annan aspekt är ju om du ska köpa lite tillbehör och då är det ju bara att deala lite, PRUTA ALLTID hos surfbutiker!

Har kört AHDn och den är riktigt skön, men kan ju inte jämföra den med F2 tyvärr.

Lycka till!

/Oscar

• oscar

Medlem
    26 september, 2001 vid 15:01 som svar på: NeoprenLim som funkar??

Liquisole finns på typ Ica Maxi Järnhandlare eller naturcompaniet.

• oscar

Medlem
    24 september, 2001 vid 18:40 som svar på: grisen i säcken?

Japp, basmåttet på master är standardiserat. 48mm tror jag. Det du ska se upp med är att köra upp en 45 förlängare (utan förlängning) i en 400 mast, då kan den fastna.

• oscar

Medlem
    20 september, 2001 vid 15:42 som svar på: Niel Pryde snobbgrejer?

Har en liknande fast North Sails. Grymt bra! Har varit med till WA och Pozo.

• oscar

Medlem
    19 september, 2001 vid 11:18 som svar på: North Sails har uppdaterat..

Och varför skulle North i Tyskland/Österrike bry sig om lilla konfen??

• oscar

Medlem
    18 september, 2001 vid 19:03 som svar på: Vart tog vinden vägen?????

10-14 på Roxen iallafall!! Satte min första upwind 360 och lade sen 8 till! Kul när man går framåt! Känns ju ibland som det står still när man bara får segla nån gång per vecka. Man längtar ju tillbaks till WA.

• oscar

Medlem
    18 september, 2001 vid 19:00 som svar på: Någon som känner till Naish Kaholo segel!!!

tror om jag inte minns fel att det är ett cambersegel typ race.

• oscar

Medlem
    14 september, 2001 vid 17:53 som svar på: Voodoo?

Ska du ha nya DR X eller? (För att prata om ngt annat).

• oscar

Medlem
    13 september, 2001 vid 15:59 som svar på: Är de någon som har skickat grejer med Posten ??

Posten har lite konstig attityd. Är inte emballaget skadat så ersätter dom inte. Så om du t ex skickar en bräda i en boardbag med extra förstärkning och det går hål i brädan men inte bagen så är det felaktigt emballerat och ersätts inte. Min kompis fick en bräda skickad från ClS där den lagats. Den var emballerad med liggunderlag i tail och nos men tailen var totalpaj när den kom fram. Posten esatte inte pga av att emballaget inte var skadat. Trots att företagspaket är fullförsäkrade! Även en av våra nya Viper till klubben var skadad när den skickats med posten.

Välj något annat en posten är mitt förslag.

• oscar

Medlem
    12 september, 2001 vid 14:22 som svar på: Till alla!

.

• oscar

Medlem
    11 september, 2001 vid 16:33 som svar på: Dags för USA att bomba…

Visst ska man bli upprörd men man kanske ska ta och tänka till lite innan man beskyller hela arabvärlden. Då har vi snart ett världskrig på halsen.

• oscar

Medlem
    6 september, 2001 vid 12:30 som svar på: Megascene och Naish

Håller med! Och kan för övrigt meddela att The flying pig kommer kosta ca 16000:-!! GAAAAAAAAH men den måste ju vara värd det på nåt sätt………

Sida 195 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums oscar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.