oscar
Forumsvar skapade
-
-
Du kan få köpa min Seatrend F100 ny i kartong inkl 8.5 och 10.2 riggar North Warp -01 för 24 lakan! Bättre deal går inte att få! Maila rrd@spray.se om du är intresserad.
-
Ehhh!!! Norths kvalite är väl snarare BÄST i världen. Annars skulle de nog inte våga ge 5 års garanti. Har seglat 3 månader i Wa med mitt Style 5.0 och det är fortfarande superfräscht.
-
Vill bara följa upp det här. Valde tillslut TTwaven, mkt efter Fredriks kommentarer, får tacka för dom.
Är otroligt nöjd med mitt val! Brädan har ett enormt vindregister. Jag väger ca 87 kg och har seglat överriggad 4.2 på Pozo till pissig svensk 6.9 segling med den och den uppför sig fördömligt, och allt detta med standardfenan! Trodde faktiskt inte att den skulle funka bra med 6.9 men det går rätt bra faktiskt. Kanske mkt på grund av att mitt 6.9 Volcano har ganska kort bom (195). Bra kvalitet också. De enda skador jag fått är av Pozos otäcka beach. -
Jasså, det är du som fått min Seatrend som jag skulle fått förra veckan :-). Fan ta SP och Skidsport…..
-
4 av 7 race för att vara korrekt. En otrolig speed och bra starter. Sista racet vann hann med 42 sekunder!!
-
Nej det finns ingen surfshop i Strömstad. Det finns en i Grebbestad där Bunk huserar. Men skulle inte tro att de har så mycket inne nu. De brukar ha typ 3 brädor under sommaren. Men deras sortiment finns på http://www.megascene.nu.
-
jag brukar segla mellan Galtö/Rossö. Kommer vara där vecka 29/30.
-
Har hört att ca 16% ökning mellan storlekarna är ganska lagom. Tex 3.5 4.1 4.7 5.4 6.3 7.4 8.5 9.9 11.5.
-
Uffe Larson 0340-611007 eller skidsport bromma.
-
oscar
Medlem10 juni, 2001 vid 19:43 som svar på: Hur ömtålig kan en bräda vara ? Min går sönder bara man …Om du fått vatten i brädan och inte låtit detta torkat ur och sedan lagat den så är det inte så konstigt att det händer efter alla skador du beskrivit. Alla brädor går sönder mer och mer om de inte lagas.
-
oscar
Medlem8 juni, 2001 vid 07:16 som svar på: Hur ömtålig kan en bräda vara ? Min går sönder bara man …Tilläggas bör ju även att du bör laga brädan fortast möjligt innan du får in massor av vatten i den. Den kommer då för eller senare att delaminera och då är det bara att slänga den.