Forumsvar skapade

Sida 264 av 265
  • pepa

Medlem
    11 augusti, 2001 vid 16:55 som svar på: Hur tar man höjd???

Lägg av nu! Jag gillar också airblasten men du kan kryssa utan bräda med vilken kite som helst. Har kört Slingshot, Wipika, Windtech, Cabrinha, Naish och något mer. Alla har sina nackdelar och fördelar, men det som verkligen räknas är hur mycket du kör.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    11 augusti, 2001 vid 03:24 som svar på: AirBlast 11.8 Superskick säljes billigt!

Är den verkligen blå??? Sicken grej!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    11 augusti, 2001 vid 03:23 som svar på: Ingen som funderar på att göra egna TT brädor???

I den här meningen; köra. I andra meningar; köra bra.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    11 augusti, 2001 vid 03:21 som svar på: Hur tar man höjd???

Innan du gör TT-brädor är ett bra tips att veta vilken del av brädan man använder för att ta uppvind. Använd kanten mest, fenorna är mer med som stabilisatorer.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    10 augusti, 2001 vid 15:36 som svar på: Ingen som funderar på att göra egna TT brädor???

Under vintern ska man inte sitta inne och bygga brädor, man ska rippa!!!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    8 augusti, 2001 vid 21:14 som svar på: F-one slider??? nått o ha eller?

En gång för alla!!!
    Det spelar ingen roll vad ni köper för material så länge det är gjort för kite!!! Folk dominerar på allt, och då menar jag allt! Köp material och kör. Det är så man har kul och blir duktig!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 20:49 som svar på: wipika

Vad finns det för regler? Har aldrig sett till några.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 15:56 som svar på: wipika

Jag håller med kommunisten! Lägg gärna ut adresser men inga jävla reklamblad!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 15:54 som svar på: TT köpes!!

Köp min då! Tyvärr inte 170 cm men väl en custom twintip från Shapes i Tarifa. Helt konstruerad i duoble sandwich gör den mycket tålig och hur lätt som helst. Har fem fenor (2 fram, 2 bak, 1 på hälsidan) som är gjutna i kunstruktionen, alltså inga problem med fenor som viker sig under tryck. Köpte den för ca 4 1/2 månad sedan i Spanien, och sedan dess har den låtit mig utvecklas från noll till högflygande snurrande trick-alkoholist. 186*42, ganska smal = uppvind hur lätt som helst. Mycket bra skick med leash, footstraps och boardbag, 6000.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 15:53 som svar på: är intresserad av en billig twintip bräda!!!!!!

Nummer kanske är bra…
    031-146672

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 15:52 som svar på: är intresserad av en billig twintip bräda!!!!!!

Köp min då! En custom twintip från Shapes i Tarifa. Helt konstruerad i duoble sandwich gör den mycket tålig och hur lätt som helst. Har fem fenor (2 fram, 2 bak, 1 på hälsidan) som är gjutna i kunstruktionen, alltså inga problem med fenor som viker sig under tryck. Köpte den för ca 4 1/2 månad sedan i Spanien, och sedan dess har den låtit mig utvecklas från noll till högflygande snurrande trick-alkoholist. 186*42, ganska smal = uppvind hur lätt som helst. Mycket bra skick med leash, footstraps och boardbag, 6000.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    6 augusti, 2001 vid 15:06 som svar på: Kite vs. vindsurfing

Jag skiter i att jag inte har testat båda. Alla jag känner som gjort det svarar så här:
    Roligast: kite
    Svårast: vindsurfing, grejen med kite är att du rippar mycket snabbare än med vind. Fan, de flesta gör ju trick när de bara har kört 10-15 gånger!
    Puss och kram och, BÖRJA!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    6 augusti, 2001 vid 15:03 som svar på: återförsäljarproblem

Skit i det. Om du är lovad en ny är det ju bara att slita dunder på den du har nu. Du slipper ju vara rädd om den, gött gött! Se bara till att han håller sitt ord.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    5 augusti, 2001 vid 18:47 som svar på: Air Blast 11.8 SÄLJES ge BUD!

500! Matcha det om ni kan!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    2 augusti, 2001 vid 19:45 som svar på: Reva i skiten!!!

Du har la fått med lagningsgrejerna, typ cykellagningar fast fetare, med draken? Om inte, vänd dig till återförsäljaren. Och ja, man kan ta ut blåsan.

Dundra på!
    /Peps

Sida 264 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums pepa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.