pepa
Forumsvar skapade
-
Lägg av nu! Jag gillar också airblasten men du kan kryssa utan bräda med vilken kite som helst. Har kört Slingshot, Wipika, Windtech, Cabrinha, Naish och något mer. Alla har sina nackdelar och fördelar, men det som verkligen räknas är hur mycket du kör.
Dundra på!
/Peps -
Är den verkligen blå??? Sicken grej!
Dundra på!
/Peps -
pepa
Medlem11 augusti, 2001 vid 03:23 som svar på: Ingen som funderar på att göra egna TT brädor???I den här meningen; köra. I andra meningar; köra bra.
Dundra på!
/Peps -
Innan du gör TT-brädor är ett bra tips att veta vilken del av brädan man använder för att ta uppvind. Använd kanten mest, fenorna är mer med som stabilisatorer.
Dundra på!
/Peps -
pepa
Medlem10 augusti, 2001 vid 15:36 som svar på: Ingen som funderar på att göra egna TT brädor???Under vintern ska man inte sitta inne och bygga brädor, man ska rippa!!!
Dundra på!
/Peps -
En gång för alla!!!
Det spelar ingen roll vad ni köper för material så länge det är gjort för kite!!! Folk dominerar på allt, och då menar jag allt! Köp material och kör. Det är så man har kul och blir duktig!Dundra på!
/Peps -
Köp min då! Tyvärr inte 170 cm men väl en custom twintip från Shapes i Tarifa. Helt konstruerad i duoble sandwich gör den mycket tålig och hur lätt som helst. Har fem fenor (2 fram, 2 bak, 1 på hälsidan) som är gjutna i kunstruktionen, alltså inga problem med fenor som viker sig under tryck. Köpte den för ca 4 1/2 månad sedan i Spanien, och sedan dess har den låtit mig utvecklas från noll till högflygande snurrande trick-alkoholist. 186*42, ganska smal = uppvind hur lätt som helst. Mycket bra skick med leash, footstraps och boardbag, 6000.
Dundra på!
/Peps -
Nummer kanske är bra…
031-146672Dundra på!
/Peps -
Köp min då! En custom twintip från Shapes i Tarifa. Helt konstruerad i duoble sandwich gör den mycket tålig och hur lätt som helst. Har fem fenor (2 fram, 2 bak, 1 på hälsidan) som är gjutna i kunstruktionen, alltså inga problem med fenor som viker sig under tryck. Köpte den för ca 4 1/2 månad sedan i Spanien, och sedan dess har den låtit mig utvecklas från noll till högflygande snurrande trick-alkoholist. 186*42, ganska smal = uppvind hur lätt som helst. Mycket bra skick med leash, footstraps och boardbag, 6000.
Dundra på!
/Peps -
Jag skiter i att jag inte har testat båda. Alla jag känner som gjort det svarar så här:
Roligast: kite
Svårast: vindsurfing, grejen med kite är att du rippar mycket snabbare än med vind. Fan, de flesta gör ju trick när de bara har kört 10-15 gånger!
Puss och kram och, BÖRJA!Dundra på!
/Peps -
Skit i det. Om du är lovad en ny är det ju bara att slita dunder på den du har nu. Du slipper ju vara rädd om den, gött gött! Se bara till att han håller sitt ord.
Dundra på!
/Peps -
500! Matcha det om ni kan!
Dundra på!
/Peps -
Du har la fått med lagningsgrejerna, typ cykellagningar fast fetare, med draken? Om inte, vänd dig till återförsäljaren. Och ja, man kan ta ut blåsan.
Dundra på!
/Peps