Forumsvar skapade

Sida 265 av 265
  • pepa

Medlem
    2 augusti, 2001 vid 14:49 som svar på: bräda köpes

Jag har en cutom twin tip från Shapes i Tarifa som jag möjligen kan klara mig utan. Helt konstruerad i dubbel sandwich (= stark som en tjur och lätt som en fjäder), 186*42, fem fenor (ej löstagbara utan i konstruktionen), ganska tunn med vass kant. Skulle gå för minst 6000:-.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    1 augusti, 2001 vid 19:39 som svar på: Största eller näst största airblasten?

Helt klart näst största! Funkar från 4 m/s upp till 10 om du är duktig. På 4 får du i och för sig jobba ganska mycket med draken, men du har en mycket roligare drake i lite starkare vind än största airblasten.

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    30 juli, 2001 vid 19:02 som svar på: T Ä V L I N G

Tarifa har bra rykte om sig… Nä allvarligt talat tycker jag att HaboLjung eller va det hette låter bäst. Ser fram emot det!

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    29 juli, 2001 vid 20:30 som svar på: Rågelund/ Åsa i morgon måndag

Kan man hänga på eller??? Jag är dyngsugen på att kolla stället.
    031-146672

Dundra på!
    /Peps

• pepa

Medlem
    29 juli, 2001 vid 16:26 som svar på: Lämpliga wakes?

Jag tänkte mer på wakeboards, inte wakestyle kiteboards. Jag har kört pickleforken (141:an) en hel del i Spanien och vet hur skön den är, ser däremot framemot en rapport från apocalypsen!

Dundra på!
    /Peps

Sida 265 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums pepa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.